Хто вважає, що інформації про ламінування і УФ-лакування замало, аби бути обізнаним в питанні видів і способів постоброблення поліграфічної продукції?
Перша частина теми «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу», лише трохи відкрила завісу таємниці необмежених можливостей поліграфії.
Цікаво, що буде далі?
Тоді продовжимо…
У даній статті розберемо такі види післядрукарського оброблення як тиснення і термографія, а також розповімо про доцільність їх використання при виготовленні поліграфічної продукції.
ТИСНЕННЯ
ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ
Тиснення – вид післядрукарського оброблення поліграфічної продукції, що застосовують для отримання рельєфного виробу з метою:
– надання більш розкішного вигляду поліграфічній продукції;
– акцентування уваги на певних елементах друкованого виробу, за допомогою контрастного виділення тієї частини зображення, котра має найбільше значення;
– брендування корпоративної продукції;
– створення WOW-ефекту від друкованої продукції;
– привернути увагу споживача за допомогою візуальних ефектів.
ВИДИ ТИСНЕННЯ
Залежно від використовуваної технології і одержуваного кінцевого результату тиснення ділиться на такі види:
1. Тиснення фольгою являє собою нанесення зображення на матеріал (папір, картон, шкіра) під впливом температури і тиску за допомогою спеціальної фольги.
Тиснення фольгою здійснюється нагрітим до високої температури штампом (кліше).
Головне завдання такого виду тиснення – надати поліграфічній продукції більше лоску, дорогого вигляду, статусності.
Використовується тиснення фольгою для виготовлення: каталогів, папок, щоденників, обкладинок книг, упаковки, візиток і т.д.
2. Сліпе (блінтове) тиснення полягає в отриманні «вдавленого» в поверхню (папір, картон, шкіра) зображення.
Головне завдання такого виду тиснення – надати поліграфічній продукції вишуканості, ненав’язливості.
Використовується сліпе тиснення для виготовлення: щоденників, упаковки, візиток, папок, обкладинок книг і т.д.
3. Конгревне тиснення полягає у формуванні на поверхні (папір, картон, шкіра) поліграфічної продукції випуклого об’ємного зображення.
Головне завдання даного виду тиснення – створення WOW-ефекту від друкованої продукції.
Використовується конгревне тиснення для виготовлення: щоденників, книг, пакувальної продукції, візиток.
Завдяки тисненню поліграфічна продукція набуває унікальності, індивідуальності, вишуканості.
ТЕРМОГРАФІЯ
ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ
Термографія (в сфері поліграфії) – технологія отримання на поліграфічній продукції об’ємного зображення з метою:
– привертання уваги споживача за допомогою незвичайних візуальних ефектів;
– більш контрастного виділення окремих елементів друкованого виробу (логотип, назву компанії і т.д.)
Технологічно процес термографії виглядає так: свіжовіддрукований відбиток друкованої продукції посипається спеціальним порошком, який закріплюється на фарбі, що не висохла (надлишки порошку видаляються з друкованого аркуша). Потім під впливом високої температури порошок застигає, утворюючи рельєфне зображення.
Головними перевагами такого виду післядрукарського оброблення можна вважати:
– створення WOW-ефекту від друкованої продукції, аби привернути увагу споживача;
– можливість робити об’ємними більш дрібні деталі порівняно з конгревним тисненням;
– надання поліграфічній продукції витонченості, розкішності, елегантності.
До недоліків термографії можна віднести:
– ризик неналежної якості підйому великих площ зображення (плашок);
– великий відсоток браку в процесі виробництва.
Використання термографії підходить для виготовлення: бірок, візиток, каталогів, пакувальної продукції.
Підводячи підсумки, потрібно сказати, що постоброблення поліграфічної продукції залежно від її виду та призначення може виконувати кілька функцій: захист від несприятливого зовнішнього впливу, брендинг корпоративної поліграфії, привернтання уваги до компанії і її продукції і т.д. А знання і розуміння, який із видів післядрукарського оброблення ідеально підійде для вашої продукції, гарантує її якісне виробництво.
—–
ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.
[object Object]