РУ УКР

Цінник

НАЙБІЛЬШ НЕНАВ'ЯЗЛИВИЙ ВИД РЕКЛАМИ В МІСЦЯХ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ. ЦІННИК ДАВНО ПЕРЕСТАВ БУТИ ЗВИЧАЙНИМ ШМАТОЧКОМ ПАПЕРУ ДЛЯ ЗАЗНАЧЕННЯ ЦІНИ ТА ПЕРЕЙШОВ ДО РЯДУ ПОВНОЦІННИХ РЕКЛАМНИХ ЧАСТИНОК ГРУПИ POS-МАТЕРІАЛІВ.

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Матеріали: крейдований папір від 300 г/м, картон від 250 г/м
Розмір: індивідуальний
Кольоровість: від 1+0 (друк одним кольором з одного боку) до 4+4 (повноколірний друк з двох сторін)
Варіанти друку: CMYK, Pantone
Мінімальний тираж: 1000 шт.
Додатково: суцільне і вибіркове лакування, матова і глянцева ламінація
Доставка: вся Україна

Що важливо врахувати, замовляючи розроблення і виготовлення цінників:
1. Дизайн – дизайн правильного цінника повинен містити елементи корпоративного стилю компанії, аби сприяти звиканню покупців до торгової марки, а також бути яскравим і незвичайним, щоб виділятися на тлі конкурентів і привертати увагу.
2. Кріплення – форма і конструктив цінника можуть залежати від способу його кріплення до товарних полиць: за умови розміщення в цінникотримачі, цінники повинні бути стандартної прямокутної форми і розміру, якщо ж торгове обладнання магазину не має строгих обмежень, то і форма може бути найрізноманітнішою.