РУ УКР

Флаєр

ДІЄВИЙ РЕКЛАМНИЙ ІНСТРУМЕНТ, ЩО НЕ ВИМАГАЄ ЗНАЧНИХ ФІНАНСОВИХ ВИТРАТ. ПРИЗНАЧЕНИЙ ФЛАЄР ДЛЯ ПРИВЕРНЕННЯ УВАГИ ЧИТАЧА ДО РЕКЛАМНОЇ ІНФОРМАЦІЇ АБО ДОНЕСЕННЯ ПОСИЛУ ДО ШИРОКОГО КОЛА ЛЮДЕЙ. НАЙЧАСТІШЕ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ЯК РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ З МЕТОЮ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО АКЦІЇ, ЗАХОДИ, ХАРАКТЕРИСТИКИ І ВИДИ ПРОДУКЦІЇ ТА ІН.

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Матеріали: крейдований папір від 90 г/м, офсетний папір від 80 г/м, картон від 250 г/м
Розмір: Євро (99×210 мм), А7 (74×105 мм), А6 (105×148 мм), А5 (148×210 мм), А4 (210×297мм), індивідуальний
Кольоровість: від 1+0 (друк одним кольором з одного боку) до 4+4 (повноколірний друк з двох сторін)
Варіанти друку: CMYK, Pantone
Мінімальний тираж: 1000 шт.
Додатково: УФ і гібридне лакування, глянцева і матова ламінація
Доставка: вся Україна

Що важливо врахувати, замовляючи розроблення і друк флаєрів:
1. Заголовок – для того, аби людина захотіла ознайомитися з текстом флаєра, її повинен зацікавити заголовок. Невиразний заголовок може перекреслити навіть найвигіднішу пропозицію, зазначену в флаєрі.
2. Інформація – одержувачу флаєра з першого погляду повинно бути зрозуміло, що дасть йому цей флаєр: важливе повідомлення, цікаву пропозицію, знижку і де про це можна знайти детальну інформацію: сайт, адреса, телефон, пошта.
3. Корисність – крім користі від пропозиції, зазначеної у флаєрі, необхідно щоб одержувачу був корисним сам флаєр. Можна розмістити на ньому важливі поради по догляду або вибору товару з безлічі аналогів.