РУ УКР

Стопер

ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ЗМУСИТИ ПОКУПЦЯ ЗУПИНИТИ ПОГЛЯД НА ТОВАРІ, ЩО РЕКЛАМУЄТЬСЯ. ДАНИЙ ВИД РЕКЛАМНИХ ЧАСТИНОК, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В МІСЦЯХ ПРОДАЖІВ, СЛУЖИТЬ ДЛЯ ТОГО, АБИ ЗВЕРНУТИ УВАГУ ПОКУПЦЯ, ВИКЛИКАТИ У НЬОГО БАЖАННЯ ПІДІЙТИ БЛИЖЧЕ І РОЗДИВИТИСЯ КРАЩЕ ЯК РЕКЛАМНУ ЧАСТИНКУ, ТАК І САМ ТОВАР.

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Матеріали: крейдований папір, картон від 250 г/м
Розмір: індивідуальний
Кольоровість: від 1+1 (друк одним кольором з двох сторін) до 4+4 (повноколірний друк з двох сторін)
Варіанти друку: CMYK, Pantone
Мінімальний тираж: 1000 шт.
Додатково: суцільне і вибіркове лакування, матова і глянцева ламінація
Доставка: вся Україна

Що важливо врахувати, замовляючи розроблення і виготовлення стоперів:
1. Конструктив – від способу кріплення стопера до товарної полиці залежить складність його конструкції: якщо кріплення буде здійснюватися за допомогою пластикових тримачів – він не вимагає складної висічки; якщо ж використання допоміжних пристосувань не планується – потрібно продумати більш складний конструктив.
2. Дизайн – якщо головне завдання стопера – зупинити погляд покупця на потрібному товарі і продати саме цей продукт, він повинен бути яскравим, помітним з використанням слів «акція», «sale» і т.д. Якщо ж компанія хоче звернути увагу на бренд в цілому, дизайн стопера повинен містити елементи корпоративного стилю: логотип, девіз, фірмові кольори і т.д.