РУ УКР

Упаковка

ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ЗВЕРНУТИ УВАГУ ПОКУПЦЯ І СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ. УНІКАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ І ВЛАСТИВОСТІ ДАНОЇ ТАРИ ДОПОМАГАЮТЬ ЗБЕРІГАТИ ЦІЛІСНІСТЬ ТОВАРУ, ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ЙОГО НАДІЙНИЙ ЗАХИСТ, РЕКЛАМУЮТЬ, ПРИВЕРТАЮТЬ УВАГУ, ВИДІЛЯЮТЬ СЕРЕД КОНКУРЕНТІВ.

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Матеріали: плоский картон від 250 г/м, крафт-картон, дизайнерский картон
Розмір: індивідуальний
Кольоровість: від 1+0 (друк одним кольором з одного боку) до 4+4 (повноколірний друк з двох сторін); без друку
Варіанти друку: CMYK, Pantone
Мінімальний тираж: 100 шт.
Додатково: суцільне і вибіркове лакування, матова і глянцева ламінація
Доставка: вся Україна

Що важливо врахувати, замовляючи розроблення і виготовлення упаковки:
1. Матеріал – щільність, вид, особливості матеріалу для упаковки слід підбирати виходячи з ваги вмісту, сфери діяльності виробника або ефекту, якого потрібно досягти, наприклад:

– Коробки з жиростійкого картону для харчових продуктів;
– Коробки з крафт-картону для екопродукції;
– Коробки з дизайнерського картону для створення WOW-ефекту.

2. Ексклюзив – оригінальний дизайн і цікава конструкція упаковки може стати засобом привернення уваги покупця до продукції, що буде стимулювати її продаж:

– Коробки з прозорим вікном;
– Коробки кришка-дно (комбінований картон).

3. Призначення – найчастіше конструкція, вид постоброблення, дизайн коробки залежить від мети, з якою вона буде використана, наприклад:

– Коробки для транспортування тварин, птахів
– Коробки для одягу
– Коробки для цукерок
– Коробки для новорічних подарунків
– Коробки для постільної білизни
– Коробки для іграшок
– Коробки для прикрас
– Коробки для кондитерських виробів
– Коробки для ялинкових іграшок