РУ УКР

Квартальний календар

МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ, ЩО БУДЕ РЕКЛАМУВАТИ КОМПАНІЮ ЦІЛИЙ РІК. ПЕРЕВАГА КВАРТАЛЬНОГО КАЛЕНДАРЯ ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЩО ЛЮДИНА МОЖЕ БАЧИТИ ОДНОЧАСНО ТРИ МІСЯЦІ (КВАРТАЛ), ЗАВДЯКИ ЧОМУ БУДУВАТИ ДОВГОСТРОКОВІ ПЛАНИ.

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Матеріали:
шапка/підкладки: крейдований папір від 350 г/м, картон від 250 г/м
календарна сітка: крейдований папір 90 г/м, крафт-папір 80 г/м
Види:
– бізнес (3 пружини, 3 рекламних поля)
– стандарт (3 пружини, 1 рекламне поле)
– економ (1 пружина, 1 рекламне поле)
Розмір: бізнес – 297×840 мм, стандарт – 297×700 мм, економ – 297×630 мм, індивідуальний
Варіанти кріплення: люверс, планка з вушком
Кольоровість: від 1+0 (друк одним кольором з одного боку) до 4+0 (повноколірний друк з одного боку)
Варіанти друку: CMYK, Pantone
Мінімальний тираж: 100 шт.
Додатково: суцільне і гібридне лакування, матова і глянцева ламінація, термографія, тиснення сліпе і фольгою
Доставка: вся Україна

Що важливо врахувати, замовляючи розроблення і друк квартальних календарів:
1. Контакти – розміщуючи на календарі всі контактні дані (адреса сайту і профілю в соціальних мережах, електронна пошта, телефони, поштова адреса), ви заощаджуєте час замовника/партнера на їх пошуки і мінімізуєте ризик того, що йому під руку потрапить візитка конкурента.
2. Реклама – відбірна інформація про компанію, її продукцію, переваги – ідеальна реклама, що нічого не нав’язує і ні до чого не зобов’язує, але в той же час викликає звикання до компанії й елементів корпоративного стилю.
3. Якість – так як календар часто буває візитною карткою компанії, її обличчям, не можна нехтувати якістю календаря, економити на матеріалах, погоджуватися на простий варіант друку і постоброблення.