РУ УКР

Як зробити флаєр дієвим інструментом для розвитку бізнесу

Чому так сталося, що такий популярний раніше рекламний інструмент, як флаєр, в наш час вважається заїждженим і малоефективним?

Все дуже просто – сучасна людина переситилася безліччю однотипних, нудних і нецікавих рекламних матеріалів. І дуже рідко дійсно вникає в те, про що повідомляється в флаєрі. Але буває і так, що самі компанії, навіть не підозрюючи цього, роблять все, щоб їх потенційним клієнтам були нецікаві флаєри.

Як уникнути найбільш поширених помилок при розробленні флаєра, а також що врахувати при виборі характеристик друку, піде мова далі.

Залежно від мети, яку ви хочете досягти за допомогою флаєрів, можна виділити такі їх види:

1. Рекламний

Рекламні флаєри використовують, аби проінформувати потенційного споживача про переваги, характеристики, особливості товару, послуги, знань і т.д. з метою подальшого їх продажу.

Тобто, при розробленні такого флаєра необхідно врахувати, що текст, зображення, форма надання інформації повинні бути такими, аби людині захотілося купити те, що ви рекламуєте.

2. Інформаційний

Відрізняється інформаційний флаєр від рекламного тільки тим, що замість явної реклами та пропозиції купити/замовити, надається важлива, корисна інформація. Так, наприклад, інформаційним можна вважати флаєр-запрошення на захід, бонусний або дисконтний флаєр, флаєр-інструкція щодо використання вашої продукції, флаєр з інформацією про вас і т.д.

Для того, аби ваш флаєр не став безкорисною листівкою, яку одразу ж викинуть в смітник, доведеться потрудитися і продумати до дрібниць його дизайн:

– З урахуванням цільової аудиторії

Безумовно, ви повинні розуміти, хто має купити вашу продукцію – вашу цільову аудиторію. І, виходячи з її інтересів, смаків, уподобань, підбирати інформацію і зображення. Погодьтеся, якщо компанія продає деталі для автомобіля, навряд чи її цільовій аудиторії прийдеться до смаку рожевий флаєр з метеликами.

– Зрозуміла форма надання інформації

Стиль мінімалізм дуже рідко застосовується в разі розроблення дизайну флаєрів. Адже людині, яка отримала це друковане видання, з перших секунд повинно бути зрозуміло, що дає йому цей флаєр: корисну інформацію, цікаву пропозицію, знижку і т.д. і де можна детальніше про це дізнатися: сайт, адреса, телефон, пошта.

Головними питаннями, на які флаєр повинен відповідати: Що? Де? Коли? Яка мені від цього вигода?

– Корисність

Крім того, що людині, яка отримала ваш флаєр, має бути цікавою і корисною пропозиція, про яку йдеться, потрібно щоб потенційному споживачеві був корисним сам флаєр.

Додайте на ньому щось, що не дасть людині відразу ж його викинути: календар, корисну інформацію про особливості вашої продукції, дієві поради щодо вибору з безлічі аналогів і т.д.

– Вдале зображення

Вдало підібране зображення для флаєра – це вже півсправи, адже в даному випадку важливо відразу ж привернути увагу людини, якій до рук потрапило це друковане видання. Тож зображення повинні бути незвичайними, креативними і такими, що запам’ятовуються, але відповідати вашій пропозиції.

– Хороший заголовок

Для того, аби людина дочитала до кінця вашу пропозицію на флаєрі, її повинен зацікавити заголовок. Сформулюйте головну ідею та вигоду і оформіть її як заголовок. Невиразний і незрозумілий заголовок може перекреслити всі подальші старання з написання тексту на флаєрі.

 Так як найчастіше флаєри – це роздатковий матеріал, який не вимагає ні тривалого терміну служби, ні високої зносостійкості, то для їх виробництва доцільно використовувати папір невисокої щільності:

– крейдяний папір, щільністю 90 – 150 г/м;

– офсетний папір, щільністю 80 г/м;

– крафт-папір, щільністю 90 г/м;

Більш докладно про види і властивості вищезазначених варіантів паперу читайте в публікації «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу».

Найчастіше для виготовлення флаєрів використовують крейдяний папір, так як зображення на ньому виглядає яскравим і насиченим на відміну від офсетного паперу, друк на якому буде тускнішим. Крафт-папір використовують значно рідше і тільки у випадках, якщо цього вимагає корпоративний стиль компанії або ж креативне рішення замовника.

При виборі формату для майбутніх флаєрів, важливо врахувати:

– так як флаєр – це роздатковий матеріал, він повинен бути не дуже великим, щоб його зручно було покласти в кишеню або сумку;

– на флаєрі слід розмістити всю важливу інформацію, тож для неї має бути достатньо місця, тобто, він не може бути зовсім маленьким.

Найчастіше для флаєрів вибирають такі формати:

– А6 (105*148 мм);

– А5 (148*210 мм);

– 99*210 мм.

Найбільш популярним сьогодні є формат 99*210 мм, так званий єврофлаєр.

Що стосується нестандартних форм флаєра (коло, квадрат, якась інша фігура), то немає ніяких обмежень, головне – щоб ціна такого фігурного виробу була виправданою.

Як же зробити флаєр дієвим інструментом для розвитку бізнесу?

Все дуже просто – зробіть його за всіма вищеописаними правилами. Він повинен бути: корисним, інформативним, незвичайним, якісним.

Сподіваємося, що в даній публікації ви взяли багато корисної інформації для створення флаєрів, які будуть дієвим інструментом для розвитку вашого бізнесу, з’ясували, які нюанси потрібно врахувати при розробленні їх дизайну, дізналися, як правильно підібрати матеріали.

Ми ж завжди будемо раді вам допомогти в розробленні дизайну і виготовленні флаєрів. Замовити флаєри або отримати більш детальну консультацію у Кременчуцькій міській друкарні можна за адресою: м Кременчук, вул. Перемоги, 34 або ж телефоном (050) 308 32 03, (067) 627 69 12.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!