fbpx
РУ УКР

5 помилок, уникнувши які, ви гарантовано отримаєте ідеальний дизайн етикетки

Уявіть, ви виробляєте продукцію: вона високої якості, нова та затребувана покупцями. І все ніби йде добре, залишається лише наклеїти етикетку з назвою та важливою інформацією і чекати напливу покупців.

І тут дизайнер, якому ви довірили створення цієї етикетки, надсилає вам поштою черговий макет не зовсім такий, як ви собі уявляли

Зрозуміло, перша ваша думка: дизайнер – не професіонал і нічого не розуміє в прекрасному.

Така ситуація виникає,найімовірніше, через одну з п’ятинайпоширеніших помилок у спілкуванні дизайнера із замовником.

І якщо ви справді хочете отримати ідеальний дизайн етикетки для вашої продукції, уникнувши цихпомилок, тоді ця стаття для вас.

Тож почнемо…

  1. Не словом, а ділом

Допоможіть дизайнеру з візуальним представленням готової продукції:

  • Знайдіть в інтернеті зображення подібної продукції, яка вам сподобалась. Опишіть що саме подобається, а що категорично ні.
  1. Тільки особисте спілкування

Часто буває, що дизайнер навіть незнайомий особисто із замовником.

У кращому випадку ви спілкуєтесь через листування електронною поштою чи за допомогою інших сервісів, а в найгіршому – ви описуєте свої побажання менеджеру, оператору, секретарю…, який вже з ваших слів ставить завдання перед дизайнером.

  • Виділіть кілька годин, аби поспілкуватися з дизайнером особисто при зустрічі, по Skype, Viberчи будь-яким іншим способом.
  • Оберіть бажані кольори.Краще за все це зробити за допомогою стандартизованої системи підбору кольоруPantone, завітавши до друкарні.
  • Бути з вами на одній хвилі дизайнеру допоможе спеціально розроблена система запитань до замовника.
  1. Більше знаєш – краще зробиш

Дизайнери – люди творчі, і зрозуміло, що вони можуть вигадати найнеймовірніший дизайн будь-чого для будь-кого. Але ж ви не хочете будь-якого результату, вам потрібен індивідуальний дизайн, який на сто відсотків підійде саме вашій продукції:

  • Надайте дизайнеру максимум інформації про вашу продукцію: її характеристики, призначення, відмінності від конкурентів, споживачів, яким вона буде цікавою, місце, де її будуть продавати.
  • Надайте дизайнеру можливість спробувати вашу продукцію: яка вона на смак, як її використовувати, для чого вона потрібна.
  1. Чітко і зрозуміло

Ніхто краще за вас не знає чого саме ви хочете. Знайдіть способи, як якомога чіткіше прояснити технічні питання:

  • Замість «я хочу…ну…такий…зелененький…» оберіть номер кольору, який вам подобається за допомогою системи відповідності кольорів Pantone.
  • Замість «я хочу…такої форми…як хмаринка…тільки кругліше…» виріжте ножицями з паперу форму, яку хочете отримати і т.д.
  1. Навіщо це взагалі потрібно?

Допоможіть дизайнеру зрозуміти призначення вашої продукції: продаж, підвищення впізнаваності бренду, приваблювання постійних покупців:

  • Дизайнер має розуміти, який саме посил потрібен для етикетки, аби вона привертала увагу потрібних споживачів та стимулювала продаж продукції.

Тож припиніть дарма витрачати свої нервові клітини на з’ясування хто правий, а хто винен при розробленні дизайну етикетки для вашої продукції. Просто дотримуйте цих простих правил, щоб гарантовано отримати якісний, а головне, бажаний результат.

Або ж довіртеся нашим дизайнерам, і результат вас приємно здивує.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!