fbpx
РУ УКР

5 секретів для створення ідеального буклета

Чомусь сьогодні вже ніхто не вірить в дієвість такого маркетингового інструмента, як роздаткові матеріали (буклети або флаєри).

У принципі, в подібній недовірі є сенс. Згадайте, як часто ви читаєте те, що вам дають в руки на вулиці, або ж берете подивитися те, що знаходиться на рекламних стійках? Дуууже рідко, правда?

Але, якщо ви все ж вважаєте, що відмовлятися від подібного каналу поширення важливої ​​і корисної інформації в умовах жорсткої конкуренції нерозумно – абсолютно з вами згодні.

І на доказ цього хочемо описати найбільш корисні властивості і можливості звичайного буклета. А також поділитися секретами, які нюанси потрібно врахувати при розробленні цього друкованого видання.

Почнемо із самого визначення, що таке буклет.

Буклет – це вид рекламної поліграфічної продукції, який являє собою друкований аркуш, складений (сфальцованний) в два і більше згинів: гармошкою чи намотуванням.

Навіщо потрібен буклет і як він може допомогти в розвитку бізнесу.

Функція носія рекламної інформації є далеко не єдиною корисною особливістю буклета:

1. Бути завжди поруч зі споживачем.

Безумовно, в еру інтернету простіше зайти на сайт компанії і подивитися всю необхідну користувачу інформацію. Але в такому разі у вас повинен бути ідеальний сайт з актуальною інформацією, мобільною версією і хорошою швидкістю завантаження. А користувач повинен мати цілодобовий доступ до інтернету.

А буклет завжди під рукою і не потребує особливих умов.

2. Транслювати інформацію про статус компанії.

Погодьтеся, якась компанія-одноденка, мета якої обдурити споживача і заробити на цьому грошей, не буде платити за розроблення унікального дизайну і виробництво якісного буклета. Якщо ж компанія зважилася нести інформацію про себе в маси таким способом, то вона планує будувати довгострокові довірчі відносини із споживачами.

3. Доносити інформацію правильно.

Як говоритися, кожен бачить і чує те, що хоче. Так само і в бізнесі. Якщо людині не донести в правильній формі всі переваги компанії, продукту або послуги, а також не роз’яснити докладно умови пропозиції, він побачить і зрозуміє щось своє.

І тут вже вам вибирати: попрацювати над створенням «правильного» дизайну для буклета, що буде дохідливо транслювати інформацію, або ж пояснювати кожному потенційному покупцеві, що ви мали на увазі.

4. Бути обличчям компанії.

Часто, тримаючи буклет в руках, потенційний покупець не знає ні працівників компанії, ні її продукції, ні репутації на ринку. І тут важливо коротко, лаконічно і доступно показати, що з себе представляє фірма. Особливо зручно використовувати буклети на ділових зустрічах для економії часу на знайомство з перевагами компанії або продукції.

Що ж стосується нюансів, котрі слід  врахувати для створення ідеального буклета, що буде виконувати вищеописані функції, то при розробленні дизайну і друку такої поліграфічної продукції важливо скористатися такими секретами:

Для того аби покупець не відправив ваш буклет прямо в сміттєвий бак, без найменшого прояву уваги до інформації, описаної на друкованому виданні, всі надані дані повинні бути корисними і цікавими. Грубою помилкою більшості компаній при розробленні дизайну і підборі інформації для розміщення на буклеті є прагнення зробити його строкатим, зухвалим, з купою «гучних» слів типу: «увага – акція», «розпродаж», «знижки» і т.д.

Але при всьому цьому людина найчастіше хоче отримати корисну, важливу інформацію, котра допоможе їй розв’язати проблеми, відповість на питання, що цікавлять, підкаже шляхи виходу з ситуації, що склалася.

Ще більш ніж рекламу люди не люблять читати інформацію про те, яка крута ваша компанія, яка багата у вас історія і які професійні співробітники, яку послугу ви зробили для них, влаштувавши чергову акцію.

Потенційним покупцям цікаво читати те, що в перспективі принесе їм користь. Їм не важливо, в більшості випадків, як престижно користуватися вашими послугами, вони хочуть отримати розв’язання проблеми; вони шукають товар, який полегшить їм життя, а не красиву, рожеву «проблему»; а тим більше, вони не будуть звертатися, купувати і любити вас «за красиві очі».

Тому дуже важливо доносити одержувачу буклета інформацію так, щоб він відразу ж бачив для себе вигоду.

Щоб не перекреслити всього описаного вище, зазначимо головне правило відразу ж – не переборщити.

При розробленні дизайну буклета – важливо привернути увагу одержувача, змусити його поцікавитися: «А що ж може транслювати це друковане видання?» Досягти подібного результату можна за допомогою «правильного», вдалого поєднання кольорів, незвичайної форми, нестандартного формату або використовуваних ефектів.

Ще однією хитрістю, яку можна використовувати при розробленні дизайну буклета – це додати щось корисне: календар, розклад заходів, список речей, які необхідно взяти у відпустку і т.д.

Розробляючи структуру і підбираючи матеріали для буклета, дайте можливість людині відчути приємні емоції:

– створіть атмосферу свята (буклет будівельної компанії із сердечками до Дня Святого Валентина гарантовано викличе бурю позитивних, святкових емоцій);

– пожартуйте (безневинний жарт або смішне зображення сприятимуть піднесенню настрою одержувачу);

– створіть інтригу і почуття інтересу (змусьте людину відкрити буклет за допомогою інтригуючої фрази або зображення на першій сторінці).

Такий «емоційний» буклет гарантовано порадує і запам’ятається.

Не потрібно намагатися вразити людину всім і відразу: яскравими кольорами, безліччю інформації, незвичайною формою ще і смішними зображеннями. Простий лаконічний дизайн дозволить донести головну думку й ідею буклета. А стильний і модний зовнішній вигляд дозволить виділитися вашому друкованому виданню з маси подібних.

І пам’ятайте: ваша головна мета – донести думку, розповісти, пояснити, а не заплутати масою безладної інформації.

 

Підбиваючи підсумки вищевикладеного, можна сміливо заявити, що якщо гарненько попрацювати і детально продумати інформаційне наповнення і візуальне представлення буклета, можна отримати хороший результат від даного маркетингового інструмента. Головне – використовувати секретні прийоми, котрі допоможуть вам зробити все правильно.

Ми ж завжди раді будемо вам допомогти в цьому. Замовте розробку дизайну і друк буклетів у Кременчуцькій міській друкарні за адресою: м. Кременчук, вул. Перемоги, 34 або ж за телефоном (050) 308 32 03, (067) 627 69 12.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!