РУ УКР

Що обов’язково слід знати, замовляючи каталог. Частина 2

Якщо перша частина цієї публікації була для вас корисною, і ви зробили висновок, що каталоги просто необхідні для розвитку вашого бізнесу, то давайте продовжимо і з’ясуємо які нюанси потрібно врахувати при розробленні дизайну каталогу, як правильно підібрати матеріали, варіанти постоброблення, тип скріплення цього поліграфічного видання і як зробити так, щоб каталог «продавав».

З першою частиною публікації «Що обов’язково потрібно знати, замовляючи каталог» можна ознайомитися ТУТ.

Отже, які ж ще знання вам знадобляться для створення каталогу?

До того як почати розроблення дизайну каталогу потрібно визначити мету, яку ви хочете досягти з його допомогою: ознайомити, продати, створити WOW-ефект, підвищити статус і т.д. Ця мета буде визначати, на що звернути увагу, про що розповісти детальніше і як надати інформацію.

Наприклад, якщо головна мета каталогу:

ознайомити потенційного або існуючого споживача з асортиментом, характеристиками, особливостями, перевагами товару/послуги – вся увага людини має бути зосереджена саме на цих даних. Тому зображення повинні бути великими, опис максимально детальним, текст добре читатися (бути великим, контрастним порівняно з фоном каталогу, шрифт – без завитків і декоративних елементів);

продати людині – поряд з детальною інформацією про товар/послугу і його фотографіями повинні бути ціни, акційні пропозиції та програма лояльності для постійних клієнтів;

створити WOW-ефект від компанії, продукції або самого каталогу можна завдяки незвичайному підходу до надання інформації: жартівливі тексти, незвичайні зображення, яскраві кольори і т.д. або ж все в абсолютно навпаки – мінімалізм і стриманість у всьому. Головне, аби каталог відрізнявся від маси конкурентів і викликав у людини приємне здивування, захоплення та інтерес.

підвищити статус компанії – досить уваги в такому випадку варто приділити наданню інформації про компанію, її сильним сторонам, досвіду, професіоналізму співробітників і т.д. В даному випадку особливо важливо створити каталог в загальній стилістиці компанії: фірмові кольори, логотип, місія і т.д.

При виборі матеріалу для друку каталогу важливо врахувати багато нюансів: кількість сторінок, умови і термін експлуатації, загальну стилістику компанії і т.д.

Найчастіше каталоги друкують на крейдяному папері 130 – 170 г/м. Чим щільніше обраний матеріал, тим довше друковане видання буде служити. Але також важливо врахувати той факт, що використовуючи щільний папір для багатосторінкового каталогу, воно може погано закриватися (при типі скріплення – на скоби) і бути громіздким.

Також для друку каталогів використовують офсетний папір, щільністю від 80 г/м. Але вибираючи цей матеріал, ви повинні розуміти, що зображення на ньому будуть не такими яскравими і контрастними, як на крейдяному папері.

Ще одним популярним матеріалом для друку каталогів є крафт-папір, щільністю від 80 г/м, який надає друкованому виданню незвичайності, натуральності. Якщо ви вирішили друкувати свій каталог саме на крафт-папері, не забудьте врахувати це при розробленні його макета, адже те, що добре виглядає на білому фоні монітора комп’ютера, може погано читатися на аркуші крафт-паперу.

Більш докладно про види паперу можна ознайомитися в публікації «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу».

Якщо ви плануєте використовувати каталог тривалий період, при несприятливих умовах експлуатації (його будуть переносити, шарпати, дивитися величезна кількість людей і т.д.) або ж хочете отримати незвичайну обкладинку, то для виготовлення обкладинки краще використовувати картон.

Більш докладно про види та характеристики картону читайте в публікації: «Який картон вам підійде. Думка фахівців друкарні».

Домогтися більшої зносостійкості каталогу і створити WOW-ефект можна за допомогою постоброблення.

Для продовження «життя» каталогам, а також для забезпечення привабливого зовнішнього вигляду тривалий час можна використовувати ламініцію (матову, глянцеву) або суцільне лакування.

Для додання каталогу більшої ефектності, а також для виділення важливих друкованих елементів можна використовувати вибіркове лакування, при якому лак наноситься тільки на певні ділянки поліграфічної продукції.

Більш докладно про можливості, особливості і характеристиках вищеописаних варіантів оброблення можна ознайомитися в публікації «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу».

Домогтися WOW-ефекту від каталогу можна використовуючи ще й такі варіанти постоброблення, як: тиснення (сліпе, конгревне, фольгою), термографія, з якими докладніше можна ознайомитися в публікації «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу. Частина 2». Подібні варіанти післядрукарського оброблення найчастіше застосовують для виготовлення обкладинок корпоративних каталогів.

Найбільш поширеним видом скріплення аркушів каталогу є скріплення на скобу (шиття дротом), яке передбачає скріплення металевими скріпками заздалегідь складеного і сфальцьованого багатосторінкового видання.

Важливо врахувати, що такий вид скріплення застосовується при невеликій кількості друкованих аркушів (не останню роль відіграє і щільність паперу).

Ще одним видом скріплення друкованих аркушів каталогу є клейове скріплення, яке передбачає складання окремих друкованих аркушів, що становлять багатосторінкове видання в блок і проклеювання їх спеціальним клеєм.

Важливо пам’ятати про деякі обмеження клейового скріплення, як наприклад те, що домогтися міцного склеювання блоку, надрукованого на щільному крейдяному папері практично неможливо.

Не можна також списувати з рахунків і такий вид скріплення аркушів каталогу, як скріплення на пружину, яке часто використовують при відсутності можливості застосування двох попередніх варіантів (на скобу, клейове), адже завдяки тому, що пружини можуть бути різного діаметру, кількість аркушів в каталозі і щільність паперу не стають перешкодою.

У питанні вибору розміру для вашого каталогу обмежень небагато – він повинен бути:

– не дуже маленьким, щоб розміщену в ньому текстову інформацію можна було легко прочитати, а зображення розглянути;

– не надто великим, щоб його було зручно гортати, розглядати і брати на зустріч або презентацію.

Найбільш популярним розміром каталогу є – А4.

Що ж стосується форми вашого каталогу, то тут немає меж для креативу: він може бути хоч квадратним, хоч круглим, хоч у формі ялинки. Головне, щоб він відповідав роду вашої діяльності і був виправданим за вартістю.

 

Сподіваємося, що в даній публікації ви почерпнули багато корисної інформації для створення відмінних каталогів, з’ясували, які нюанси потрібно врахувати при розробленні їх дизайну, дізналися, як правильно підібрати матеріали, варіанти постоброблення, тип скріплення цього поліграфічного видання.

Ми ж завжди будемо раді вам допомогти в розробленні дизайну і виготовленні каталогів. Замовити каталоги або отримати більш детальну консультацію у Кременчуцькій міській друкарні можна за адресою: м Кременчук, вул. Перемоги, 34 або ж телефоном (050) 308 32 03, (067) 627 69 12.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!