РУ УКР

Що обов’язково потрібно знати, замовляючи каталог

Не знаєте що ще таке придумати, аби ваша компанія стала більш відомою і популярною, від клієнтів не було відбою, а бізнес зростав і розвивався як гриби після дощу?

Розробіть і надрукуйте каталог вашої продукції/товарів/послуг!

А про те, як це зробити якісно і ефективно, мова піде далі.

У даній публікації ми продовжимо екскурс по рекламній поліграфічній продукції, яку можна використовувати як маркетинговий інструмент для розвитку бізнесу і розповімо вам, навіщо взагалі в сучасному світі потрібні подібні друковані видання, що потрібно знати, замовляючи каталог, які нюанси врахувати при розробленні дизайну, а також який вид, формат і матеріал підібрати.

Чому кожній компанії просто необхідний каталог?

Часто ми втрачаємо клієнтів, а як наслідок і прибуток, навіть не підозрюючи, чому саме:

– У вас і це є…

Буває так, що навіть ваші постійні клієнти можуть не знати весь спектр вашої продукції/послуг, не кажучи вже про нових. А каталог допоможе людині уважно розглянути всі запропоновані вами варіанти і вибрати потрібний.

– Мені це не підходить…

Одним із найпопулярніших заперечень клієнта на пропозицію щось купити або скористатися послугою є – мені це не підходить. Але ви навряд чи дізнаєтесь чому людина вирішила, що їй не підходить те, що ви пропонуєте: може вона соромиться запитати детальніше про характеристики продукції або особливості послуги, може їй невідомо, що ви можете запропонувати альтернативний варіант, а можливо їй не зовсім зрозуміла інформація, яку ви надаєте або ж її недостатньо. У будь-якому випадку отримавши ваш каталог, людина отримує можливість в спокійних умовах все розглянути, прочитати, зважити всі «за» і «проти» і тільки тоді прийняти рішення чи підходить це їй.

– У мене зараз немає часу…

Часто буває так, що у людини немає часу їхати до вас в офіс і слухати тривалу презентацію про всі види вашої продукції, її характеристиках, переваги і т.д. А каталог дуже зручний презентаційний матеріал, який дозволить ознайомитися з вашою пропозицією, коли у потенційного споживача є на це час.

– Презентації, виставки, ярмарки

Одним з найбільш ефективних способів для бізнесу заявити про себе широкому колу людей – взяти участь у тематичній виставці або ярмарку, провести презентацію чи дегустацію і т.д. Але просто розповісти про компанію та її продукцію – замало, та й на слух інформацію сприймати складно. Але якщо кожна людина, яку цікавить ваша пропозиція, отримає каталог, шанси отримати нових клієнтів значно зростуть.

– Ніяких обмежень

Якщо ви проводите усну презентацію, випускаєте медійну або друковану (флаєри, буклети) рекламу, ви стикаєтеся з величезною кількістю обмежень: за часом контакту з потенційним споживачем, за кількістю наданої інформації про продукт, за кількістю презентованих товарів, за можливістю докладніше розповісти про вашу компанію і її переваги. А в каталозі ви можете детально описати абсолютно всю потрібну і важливу інформацію без будь-яких обмежень і дати споживачеві можливість з нею ознайомитися.

За допомогою каталогу компанія має можливість представити себе в найкращому світлі. І це стосується не тільки опису всіх характеристик і переваг продукції/послуг, а й інформації про саму компанію: її історія, досвід роботи, сертифікати якості, співробітники-експерти, партнери, клієнти і т.д. Головне в цій справі – не перестаратися і надати в каталозі дані, які важливі для споживача, а не виголошувати собі хвалебні оди.

Погодьтеся, каталог – це відмінний інструмент для того, аби показати справжнє обличчя компанії, підтвердити її високий статус і заявити про неї широкому колу потенційних і існуючих покупців/споживачів.

Безумовно, всі вищеописані переваги неймовірно важливі, але неварто забувати, для чого насправді потрібні каталоги.

Погодьтеся, головною метою будь-якого каталогу є – продати. І неважливо – будуть це товари, послуги, емоції, статус, мода, знання, ім’я або щось ще. Важливо, щоб компанія отримала від цього вигоду, а споживач – користь.

Тому, приймаючи рішення розробити і надрукувати каталог, дуже важливо врахувати, що вся інформація, зображення, характеристики, ціни повинні бути надані так, аби людина, гортаючи його, захотіла купити все і відразу. А саме друковане видання була настільки якісним, а дизайн цікавим, що його хотілося б дивитися знову й знову.

 

Більш докладно про те, як правильно підійти до розроблення дизайну каталогу, а також підібрати матеріали і характеристики друку, розповімо вже в наступній публікації через тиждень.

 

Сподіваємося, що після вищеописаних переваг каталогу і можливостей, які він відкриває для компанії, у вас не залишилося сумнівів, що каталог вам просто необхідний.

Ми ж завжди будемо раді вам допомогти в розробленні дизайну і друку каталогів. Замовити каталоги або отримати більш детальну консультацію у Кременчуцькій міській друкарні можна за адресою: м Кременчук, вул. Перемоги, 34 або ж телефоном (050) 308 32 03, (067) 627 69 12.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ “Кременчуцька міська друкарня”. Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!