РУ УКР

Що таке НЕКХЕНГЕРИ і навіщо вони потрібні

Як і було обіцяно в попередній публікації про такі рекламні матеріали як стопери і цінники, з якою можна ознайомитися «ТУТ», продовжуємо екскурс в неймовірно багатий своєю різноманітністю світ POS-матеріалів.

І в даній публікації ви дізнаєтеся що таке некхенгери, навіщо вони потрібні в місцях продажів, які функції можуть виконувати, а також що необхідно врахувати при розробленні їх дизайну і виробництві.

За традицією давайте згадаємо, що ж таке POS-матеріали.

Абревіатура POS розшифровується як «point of sales», що означає «місце продажів». Тобто, POS-матеріали – це рекламні матеріали, що сприяють просуванню товару або бренду (торгівельної марки) в місцях продажів.

А про такий підвид POS-матеріалів, як некхенгери, мова піде далі.

НЕКХЕНГЕРИ

Даний вид POS-матеріалів є менш поширеним, ніж описувані раніше воблери, шелфтокери, стопери і цінники, так як використовується для просування в місцях продажів вузького кола продукції в певній упаковці – в пляшках.

Але давайте про все по порядку.

Слово некхенгер походить від англійських слів neck – шия і hang – висіти, а значить перевести його можна як «висячий на шиї».

Тобто, некхенгер – це підвид POS-матеріалів, який кріпиться на шийку пляшки і виконує наступні функції:

1. Проінформувати.

Так як часто покупці не читають все, що виробник пише дрібним шрифтом на етикетці пляшки, некхенгер може стати рятувальним кругом для продавця, який хоче донести до людини потрібну інформацію про товар, його властивості, особливості, якість, призначення і т.д. Адже додатковий, здавалося б, декоративний елемент, гарантовано зацікавить покупця і підштовхне його все-таки прочитати, що написано на некхенгері.

2. Привернути увагу.

За допомогою некхенгера продавець може виділити свій товар на полиці магазину серед безлічі конкурентів і привернути увагу потенційного покупця, використовуючи нестандартний підхід до реклами. А як відомо, для компанії звернути увагу на свій продукт – це вже успіх.

3. Рекламувати бренд.

Розміщуючи на некхенгери крім елементів корпоративного стилю ще й інформацію про інші товари даної торгової марки, виробник може просувати свій бренд в цілому, викликати звикання покупців до нього, підвищувати їх лояльність, а також знайомити їх з іншою продукцією компанії.

4. Рекламувати товар.

За допомогою некхенгера виробник або продавець може сповіщати про акції, знижки та інші вигоди, які отримає покупець, купуючи товар, що рекламується.

5. Віщати про вартість товару

Некхенгер може стати відмінним замінником цінника, якщо при розробленні його дизайну передбачити наявність місця для написання ціни на товар.

А для того, аби некхенгер став дійсно ефективним рекламним інструментом, важливо врахувати такі тонкощі при розробленні його дизайну і виготовленні:

 

1. Особливості конструкції некхенгера

Залежно від того, яким буде формат некхенгера і яким чином він повинен кріпитися до шийки пляшки, конструкція такого маркетингового елемента може значно різнитися.

Розберемо докладніше види некхенгерів, способи й умови їх кріплення:

1) Листовий некхенгер – являє собою листовий друкований виріб з паперу або картону стандартної (коло, прямокутник і т.д.) або незвичайної форми (у формі рекламованого товару, квіточки, логотипу і т.д.). Такий некхенгер може бути сфальцьований (складений) навпіл в книжечку.

Кріпитися листовий некхенгер до рекламованого товару за допомогою:

– своєї особливої конструкції, яка передбачає наявність спеціального отвору, через який некхенгер надягається на шийку пляшки;

мотузки або шнурка, який з одного боку кріпиться до невеликого отвору в некхенгері, а з іншого – зав’язується на пляшці (має вид бірки).

2) Некхенгер-брошура – являє собою невеликий багатосторінковий друкований виріб, з типом скріплення на скобу.

Кріпитися некхенгер-брошура до рекламованого товару як бірка –  за допомогою мотузки/шнурка.

 

3) Некхенгер-обгортка – являє собою об’ємну піраміду, призму, куб або іншу фігуру з картону, яка завдяки своїй конструкції обгортає шийку пляшки. Такий вид некхенгера не вимагає використання допоміжних матеріалів для кріплення (мотузки/шнурка).

 

2. Особливості дизайну некхенгера

Безумовно, як і будь-який інший вид POS-матеріалів, некхенгер повинен служити рекламою товару, виділяти його серед конкурентів, привертати до нього увагу, стимулювати продажі.

І для виконання некхенгером вищеописаних функцій, дизайнеру, який його розробляє, потрібно попотіти і врахувати масу маркетингових нюансів:

  • Яскравий аксесуар. Для того, аби виробник продукції не витратив гроші даремно на безкорисний папірець, некхенгер повинен бути яскравим аксесуаром, що доповнює образ товару, робить його завершеним, стильним, незвичайним.
  • Невід’ємний елемент рекламованого товару. Крім того, що некхенгер повинен бути яскравим і незвичайним, його варто розробити в одному стилі з продукцією, до якої він кріпиться.
  • Елемент корпоративного стилю. Не варто забувати також, що некхенгер – це додатковий носій корпоративного стилю компанії і саме тому при розробленні його дизайну варто використовувати логотип, гасло, корпоративні кольори компанії.
  • Маркетингова частка. Розміщуючи на некхенгері правильну інформацію, можна не просто звернути увагу покупця на рекламований товар, а ще й ознайомити людину з усім спектром продукції компанії.

 

3. Матеріали і постоброблення

Залежно від виду і конструкції некхенгерів, описаних вище, використовуваний для їх виробництва матеріал може сильно різнитися.

Так, наприклад, при виготовленні листових некхенгерів варто використовувати крейдяний папір або картон від 250 г/м, який буде добре тримати форму і не деформуватися.

Для некхенгера-брошури підійде крейдяний папір від 90 г/м. В окремих випадках (якщо це дозволяє корпоративний стиль компанії і загальна стилістика рекламованого товару) можна використовувати крафт-папір від 80 г/м. Для даного виду некхенгерів важливо враховувати кількість аркушів в брошурі, щоб готовий виріб добре закривався.

Вибираючи матеріал для виробництва некхенгера-обгортки, важливо розуміти, що він повинен добре тримати потрібну форму. Тож варто вибирати крейдяний папір або картон від 250 г/м.

Більш докладно про властивості паперу/картону можна прочитати в публікаціях «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу», «Який картон вам підійде. Думка фахівців друкарні».

Що ж стосується постоброблення, яке можна використовувати при виробництві некхенгерів, то:

– для додання некхенгеру блиску, жорсткості або стійкості до несприятливих зовнішніх умов, можна використовувати ламінацію або суцільне лакування;

– для додання некхенгеру незвичайності, статусності, можна використовувати вибіркове лакування або термографію.

Більш докладно з описаними вище варіантами постоброблення можна ознайомитися в публікаціях «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу. Частина 1», «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу. Частина 2».

З усього вищеописаного можна зробити висновок, що некхенгер по праву займає одне з ключових місць в родині POS-матеріалів. Адже є друкованою рекламою, яку покупець не просто бачить в магазині, а забирає додому разом з купленим товаром.

Саме тому, сподіваємося, що ви отримали багато корисної інформації про такий вид POS-матеріалів, як некхенгери, з’ясували які функції вони виконують, які нюанси потрібно врахувати при розробленні їх дизайну і виробництві.

Ми ж завжди будемо раді вам допомогти в розробленні дизайну і виготовленні некхенгерів. Замовити некхенгери або отримати більш детальну консультацію у Кременчуцькій міській друкарні можна за адресою: м Кременчук, вул. Перемоги, 34 або ж телефоном (050) 308 32 03; (067) 627 69 12.

Далі буде…

Уже в наступній публікації ми продовжимо описувати інші види POS-матеріалів.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!