РУ УКР

Що таке POS-матеріали і навіщо вони потрібні: СТОПЕРИ, ЦІННИКИ

Вам не здається, що розкриваючи тему POS-матеріалів, замало розповісти тільки про воблери і шелфтокери, як ми зробили в попередній публікації «Що таке POS-матеріали і навіщо вони потрібні»? Абсолютно з вами згодні, адже заходячи в сучасний магазин, очі розбігаються не тільки від різноманітності товарів на полицях, а й від маркетингових часток, які рекламують ці товари.

Тож давайте продовжимо знайомитися з неймовірною кількістю сучасних рекламних елементів в місцях продажів – POS-матеріалами.

І почнемо з того, що нагадаємо що означає абревіатура POSМ.

POS розшифровується як «point of sales», що в перекладі означає «місце продажів».

Тобто, POS-матеріали – це рекламні матеріали, що сприяють просуванню товару, бренду (торгової марки) в місцях продажів.

 

СТОПЕРИ

Стопер, або як його ще називають айстопер (зупинити погляд) – це один із видів рекламних часток, які використовуються в місцях продажів для того, аби погляд покупця, що проходить повз, зупинився на потрібному товарі.

Головним завданням стопера є не просто привернути увагу покупця, а й викликати у нього цікавість, змусити підійти ближче і роздивитися краще як рекламну частинку, так і сам товар. А в ідеалі ще й виділити продукцію серед конкурентів, забезпечити звикання, а як наслідок – впізнаваність бренду.

Для того аби домогтися такого результату, важливо врахувати масу нюансів і маркетингових тонкощів при розробленні дизайну і виготовленні стопера:

 

1. Головний посил або призначення

Дизайн стопера варто розробляти залежно від завдань, які він повинен виконувати, про що сповіщатиме і на що звертатиме увагу покупця.

Так, наприклад, якщо головним завданням стопера є:

– звернути увагу покупця на акційну пропозицію – в дизайні великими літерами повинно бути написано «акція», «sale» і т.д. і мінімум відволікаючих елементів;

– підвищити впізнаваність бренду – дизайн повинен бути розроблений з використанням елементів корпоративного стилю: логотип, девіз, фірмові кольори і т.д. Тобто все, що буде викликати звикання у покупця;

привернути увагу покупця, виділитися на тлі конкурентів – досить розробити яскравий, незвичайний дизайн, який зацікавить потенційного покупця і змусить його підійти ближче і розглянути уважніше товар, що рекламується.

 

2. Місце і спосіб кріплення

Так як стопер є листовою друкарською продукцією, яка встановлюється перпендикулярно до торгової полиці, вітрини або стіни торгового залу, то при розробленні його дизайну дуже важливо врахувати, де і як стопер буде кріпитися.

Адже всі стопери можна умовно розділити на дві групи:

  • Стопери, які кріпляться до поверхні завдяки своїй особливій конструкції. У цьому випадку важливо врахувати якої форми він буде, де повинні бути спеціальні прорізи і отвори, щоб стопер можна було закріпити перпендикулярно до поверхні (найчастіше це цінникотримачі).
  • Стопери, які кріпляться до поверхні за допомогою додаткових пристосувань – пластикових тримачів. В даному випадку стопер не вимагає складної висічки.

 

3. Форма, розмір

Враховуючи місце розміщення стопера, можна варіювати з його розмірами.

Так, наприклад, якщо його розміщувати на полиці з товаром – стопер не повинен перекривати товари на інших полицях. Винятком може бути стопер, який планують розміщувати спочатку або вкінці полиці, де він не буде заважати. Для інших місць розміщення таких жорстких обмежень за розміром немає.

Що ж стосується форми стопера, то (крім того, що потрібно враховувати вид кріплення, описаний вище) можна використовувати як стандартні форми (коло, прямокутник), так і незвичайні рішення (наприклад, стопер в формі товару, яки рекламується).

 

4. Матеріал і постоброблення

Так як за своїм конструктивом і призначенням стопери повинні добре тримати форму і не деформуватися з часом, для їх виготовлення доцільно використовувати папір або картон щільністю не менше 300 г/м.

Через те що стопери розміщують в торговому залі, найчастіше вони піддаються несприятливому зовнішньому впливу (їх шарпають, зачіпають товаром, який беруть з полиці і т.д.) є сенс захистити стопери за допомогою таких видів додаткового постоброблення як лакування і ламінація, більш детально про які можна прочитати в публікації: «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу. Частина 1».

 

ЦІННИКИ

Цінник є, напевно, найненав’язливішим видом реклами в точках продажу товарів. Адже покупці без будь-якого впливу з боку продавця виявляють бажання дивитися на нього.

Саме тому досвідчені маркетологи давно перетворили його зі звичайного шматочка паперу для зазначення ціни в дієвий елемент групи POS-матеріалів.

А для того аби цінник давав бажані результати, важливо врахувати масу нюансів і маркетингових тонкощів при розробленні його дизайну і виготовленні:

 

1. Додаткові функції

При правильному підході до розроблення дизайну цінника, він може виконувати такі додаткові функції:

– Забезпечити впізнаваність бренду. Щоб цінник допомагав процесу звикання покупців до торгової марки, при розробленні його дизайну потрібно використовувати елементи корпоративного стилю компанії (логотип, фірмові кольори і т.д.);

Привернути увагу до товару. Завдяки яскравому, незвичайному дизайну цінника, який виділяється на тлі цінників товарів-конкурентів, можна привернути увагу і викликати інтерес покупця і до самого товару.

Виділити товари певної торгової марки серед безлічі інших. Завдяки унікальному дизайну і використанню елементів корпоративного стилю, цінник допоможе покупцеві швидко і без проблем знайти товари потрібної йому торгової марки і не купити випадково товар конкурента в схожій упаковці.

 

2. Місце і спосіб кріплення

При розробленні дизайну цінника дуже важливо враховувати, де він буде розміщуватися, як кріпитися і т.д.

Так, наприклад, в магазинах цінники часто розміщують в спеціальних цінникотримачах. І виходячи з цього, цінники повинні бути стандартної прямокутної форми і розміру, який не перевищуватиме ширину цінникотримача.

Якщо ж торгове обладнання магазину не вимагає жорстких обмежень за розміром або формою цінника, то в такому випадку для фантазії дизайнера немає меж. Єдина умова, що часто такий цінник повинен передбачати можливість кріплення до торгових полиць (наприклад, за допомогою двостороннього скотча).

 

3. Матеріал і постоброблення

Тож цінник може розміщуватися на товарних полицях або вітринах як за допомогою допоміжного обладнання, так і без нього, то і вплив на такий вид POS-матеріалів може значно різнитися, а значить і матеріали для виготовлення цінників можуть сильно відрізнятися за щільністю.

Простіше кажучи, якщо цінник на продукцію буде розміщений в цінникотримачі, то надрукувати його можна на крейдяному або офсетному папері щільністю від 80 г/м2. Але якщо цінник буде розташований на полиці або вітрині і не буде нічим захищений, то для його друку використовують картон щільністю від 250 г/м або ж крейдяний папір щільністю від 300 г/м. Більш докладно про види, особливості та властивості паперу/картону можна ознайомитися в публікаціях: «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу», «Який картон вам підійде. Думка фахівців друкарні».

Що ж стосується постоброблення, то тут важливо врахувати, що не всякий його вид підійде. Так, наприклад, суцільне лакування і глянцева ламінація виключать можливість писати ціну на ціннику маркером або ручкою.

Тому при виготовленні цінників можна вдатися до таких видів постоброблення, як вибіркове лакування або матова ламінація, більш докладно про які можна ознайомитися в публікації «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу».

Далі буде…

Уже в наступній публікації ми продовжимо описувати інші види POS-матеріалів.

Що ж стосується даної публікації, то сподіваємося, що ви здобули багато корисної інформації про такі види POS-матеріалів як стопери і цінники, з’ясували, які нюанси потрібно врахувати при розробленні їх дизайну, дізналися, як правильно підібрати матеріали і т.д.

Ми ж завжди будемо раді вам допомогти в розробленні дизайну і виготовленні POS-матеріалів. Замовити POS-матеріали або отримати більш детальну консультацію у Кременчуцькій міській друкарні можна за адресою: м Кременчук, вул. Перемоги, 34 або ж телефоном (050) 308 32 03; (067) 627 69 12.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!