РУ УКР

Як без проблем створити «правильний» плакат

Якщо ви впевнені, що використовуєте весь можливий спектр рекламної поліграфічної продукції для розвитку, просування, а як наслідок – зростання вашого бізнесу, наступна інформація не для вас.

Справа в тому, що в серії публікацій ми хочемо розповісти про різновиди маркетингової поліграфічної продукції, її головні функції, переваги, особливості розроблення та виробництва.

І почали ми розкривати заплановану тему зі статті «5 секретів для створення ідеального буклета».

У даній публікації хотілося б докладніше розповісти про переваги та можливості такого друкованого видання, як плакат. А також поділитися власним величезним досвідом з розробки та виробництва цієї маркетингової частки.

І за вже сформованою традицією почнемо з визначення поняття:

Плакат – це один з видів друкованої продукції, який прийнято використовувати в рекламних, інформаційних, агітаційних цілях. Тому, як правило, він має яскравий дизайн, помітну назву або заклик до дії.

Що важливо врахувати, замовляючи розроблення і друк плакатів:

1. Розроблення дизайну

Аби на фініші отримати бажаний результат – якісний плакат, який «працює», необхідно «на березі» домовитися про всі нюанси і бажані результати, до яких повинен привести такий маркетинговий інструмент, як плакат:

Якщо головною метою плаката є проінформувати широке коло людей про майбутню подію, цікаву пропозицію і т.д., то дуже важливо як на ньому буде представлена ​​інформація.

Вся важлива інформація повинна бути видна здалеку і звертати увагу перехожих. Також важливо врахувати, що тексту на плакаті має бути або небагато, щоб людині не довелося провести півжиття, читаючи його, або ж вся інформація повинна градіюватися за важливістю за допомогою розміру шрифту і кольору.

Так, наприклад, головний посил, мета якого звернути увагу, повинен бути великим і контрастним порівняно з фоном й іншим текстом і так далі за принципом важливості. Адже якщо людина вже зацікавилася плакатом і підійшла ближче, щоб вивчити надану інформацію, вона дочитає до кінця.

Тож не бійтеся, що частину інформації на плакаті не буде видно за сто метрів, адже той, кому пропозиція буде дійсно цікавою, вивчить його до останньої літери. А ви в свою чергу зможете зробити плакат більш привабливим візуально і вивільнити додаткове місце для головного посилу.

При виборі шрифту для тексту на плакатах не підходить вислів: «щоб було гарно», в даному випадку має бути: «щоб можна було прочитати». Тобто, відсуваємо на задній план гарні прописні шрифти з вензелями і віддаємо перевагу тим, які легко прочитати навіть здалеку.

Ще одним дієвим способом зробити текст на плакаті таким, що краще сприймається – це дотримувати досить великої відстані між буквами. Адже якщо шрифт передбачає розміщення букв занадто близько, здалеку він зіллється в одну суцільну пляму. Це правило діє і для відстані між рядками.

Зображення є невід’ємною частиною будь-якого плаката, адже мало кого зацікавить постер із суцільним текстом на білому фоні (при правильному дизайні бувають винятки).

Головна мета зображення на плакаті – звернути увагу і доповнити текстовий посил. Тобто, зображення повинне:

  • бути помітним здалеку – зображення не може зливатися в одну пляму на відстані декількох метрів;
  • бути логічним, зрозумілим – зображення повинне пояснювати, доповнювати і навіть посилювати головну думку плаката, наприклад, логічно буде на рекламний плакат піцерії помістити фото піци.
  • відповідати загальній стилістиці компанії – якщо, наприклад, будівельна фірма хоче прорекламувати свої послуги за допомогою плаката, дуже дивно на ньому буде виглядати рожевий єдиноріг.

Креативний підхід до розроблення дизайну плаката – це саме те, що допоможе виділити його з маси подібних, змусить перехожих звернути на нього увагу й зацікавитися.

Домогтися такого ефекту можна за допомогою нестандартного підходу до верстки (розміщення елементів) плаката, незвичайних зображень, інтригуючих заголовків, несподіваних поєднань. Загалом, експериментувати є де.

Важливо не забувати про те, що плакат все ж повинен досягти бажаної мети: більше продажів/відвідувачів/обізнаних людей/впізнаваності бренду і т.д.

 

2. Матеріали:

Яким би гарним, незвичайним, яскравим не був дизайн плаката, якщо він виготовлений неякісно, ​​ніщо його не врятує від краху. Саме тому при замовленні його друку важливо врахувати такі фактори, як місце розміщення, бажаний термін служби, зовнішні фактори впливу. І залежно від цього вже підбирати відповідні матеріали для виробництва:

Для друку плакатів найчастіше використовують крейдяний папір, щільністю 90 г/м – 170 г/м. Від обраної щільності паперу безпосередньо залежить його зносостійкість.

Так, наприклад, якщо вам потрібно надрукувати плакат, який буде висіти в приміщенні недовго і його не буде ніхто чіпати, то може підійти і найтонший варіант паперу. Але якщо ви плануєте розміщувати його на вулиці або в транспорті, то вам, крім щільнішого паперу, найімовірніше потрібно буде додатково використовувати особливі фарби або постоброблення.

Більш докладно про види паперу можна прочитати в публікації «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу».

Як вже згадувалося вище, для друку плакатів, що будуть розміщені на вулиці, а також в приміщенні, але під прямими сонячними променями тривалий період часу, слід використовувати спеціальні фарби, стійкі до УФ-випромінювання.

Це допоможе запобігти їх швидкому вигорянню і надовго збереже яскраві кольори.

Якщо ж плакат не буде піддаватися таким погодним умовам або ж розрахований на короткий термін використання, друкувати його фарбами, стійкими до УФ-випромінювання буде недоцільно, підійдуть звичайні фарби.

 

Також для того, аби плакат був міцнішим і стійким до впливу несприятливого погодних умов (вітер, дощ, механічний вплив), при роботі варто додатково використовувати такі види постоброблення, як ламінація або лакування.

Це не тільки захистить плакат і зробить його міцнішим, але і додасть йому блиску або ефекту матової поверхні.

Детальніше про види, можливості та особливості постоброблення можна дізнатися в публікації «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу».

Сподіваємося, ці поради допоможуть вам розробити і надрукувати ідеальні плакати.

Ми ж завжди раді вам допомогти в цьому. Замовте розроблення дизайну і друк плакатів в Кременчуцькій міській друкарні за адресою: м. Кременчук, вул. Перемоги, 34 або ж телефоном (050) 308 32 03, (067) 627 69 12.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!