РУ УКР

Як ділова поліграфія може просувати бренд. ФІРМОВІ БЛАНКИ

У попередній публікації «Візитка – рекламна чи ділова поліграфія?» ми розбирали, як звичайну візитку зробити дієвим інструментом для реклами і просування людини, компанії, бренду.

А як на рахунок іншої ділової поліграфічної продукції?

Чи може вона виконувати функції маркетингової частки: просувати компанію, сприяти зростанню її впізнаваності, гарантувати віддачу коштів і сил, вкладених в її виробництво?

При правильному підході до розроблення дизайну і вибору інформації – може.

Але про все по порядку.

І почнемо огляд ділової поліграфічної продукції з фірмових бланків.

ФІРМОВІ БЛАНКИ

Фірмовий бланк – один з видів ділової поліграфії, який використовують для ведення як внутрішньої документації, так і офіційного документообігу з партнерами і клієнтами компанії: комерційні пропозиції, прайси, накази, договори і т.д.

І хоча оформлення такої документації не може безпосередньо вплинути на її зміст, рівень довіри і відчуття важливості інформації, що в ній міститься, значно зростає. А як наслідок – лояльність до подібних документів збільшується.

Фірмові бланки є одним з найбільш важливих елементів корпоративного стилю компанії. Адже часто саме з них починається знайомство потенційного клієнта або партнера з фірмою. І саме вони створюють перше враження про неї.

Навіщо потрібні фірмові бланки.

1. Підкреслити важливість і серйозність офіційного документа. Якщо документ, який отримає ваш партнер, клієнт чи постачальник, буде надрукований на фірмовому бланку, то такий документ буде говорити про свою серйозність, важливість, офіційність, що значно знизить ймовірність того, що одержувач його проігнорує або вважатиме маловажливим.

2. Ідентифікувати відправника. Розміщуючи вгорі фірмового бланка назву компанії і логотип, ви гарантуєте, що одержувач вас ні з ким не переплутає і миттєво ідентифікує відправника.

3. Спростити процес взаємодії. Якщо розмістити на фірмовому бланку інформацію, необхідну для заповнення офіційних документів або розрахункових операцій, ви значно спростите і прискорите ці процеси.

Також для того, аби фірмові бланки були не просто марними папірцями, важливо приділити достатньо уваги їх розробленню та друку.

При розробленні дизайну фірмового бланка потрібно звернути увагу на наступне:

1. Надана інформація.

Інформація для фірмового бланка є важливою складовою. Тому вибираючи, яку саме інформацію розміщувати і як її підносити, важливо врахувати масу нюансів:

1) Вся інформація виключно важлива і потрібна. Не варто лити воду, розписувати всі ваші анкетні дані, переваги, досвід роботи. Надайте на фірмовому бланку тільки ту інформацію, яка буде корисною людині.

Інформація, яку можна розміщувати на фірмових бланках, може варіюватися залежно від потреб компанії:

– корпоративна: назва компанії, логотип і т.д;

– контактна: телефон, адреса електронної пошти та сайту і т.д;

– банківська: назва банку, розрахунковий рахунок і т.д;

– установча: ІПН, номер свідоцтва платника ПДВ і т.д;

2) Всього має бути в міру. Не можна, розміщуючи інформацію на фірмовому бланку, вдаватися в крайнощі: описувати абсолютно всі ваші дані або ж написати тільки назву компанії.

 

2. Елементи корпоративного стилю.

Так як фірмові бланки повинні бути офіційним обличчям компанії і викликати звикання партнерів до елементів корпоративного стилю, то, крім розміщення логотипу і назви фірми, їх слід розробляти в загальній стилістиці компанії і з використанням фірмових кольорів.

 

3. Розміщення необхідних елементів на бланку.

З огляду на все вищевикладене, хочеться розмістити на фірмовому бланку всю можливу інформацію, включаючи переваги роботи з вами і історію вашої компанії.

Але в даному випадку важливо пам’ятати, що за своєю суттю фірмові бланки призначені для друку на них важливих документів. Тобто, після розміщення на такому бланку всієї необхідної вам корпоративної інформації, має залишатися досить вільного місця для тексту документації.

 

4. Загальна стилістика.

Дизайн фірмового бланка повинен не тільки відповідати вимогам фірмового стилю компанії, але і правилам та постулатам ділової документації, що зобов’язує бланк бути строгим, лаконічним, без непотрібних декоративних елементів.

 

5. Текст

На фірмовому бланку повинен бути використаний шрифт, що добре читається (стиль, розмір, колір), аби уникнути втрату читабельності при його скануванні або пересиланні факсом.

 

При друкуванні фірмових бланків потрібно звернути увагу на наступне:

1. Матеріал

Фірмові бланки, як правило, друкують на офсетному папері, щільністю 80 г/м.

Друк бланків на папері більш високої щільності не рекомендується, так як більшість офісних принтерів не передбачають можливість друку на щільному папері. Тобто це виключить можливість друкувати офіційні документи компанії на фірмових бланках на стаціонарних принтерах.

Також небажано друкувати фірмові бланки на крейдяному папері, адже це може стати причиною поганого вбирання чорнил при подальшому друкуванні, проставленні підписів або печаток/штампів.

Більш докладно про властивості, характеристики та особливості паперу можна прочитати в публікації «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу».

 

2. Якість

Ваш фірмовий бланк повинен бути обличчям компанії, свідчити про її високий статус і поважне ставлення до партнерів, постачальників, клієнтів. Тому фірмовий бланк повинен бути виготовлений якісно, ​​без будь-яких нюансів і недоліків.

З усього вищевикладеного можна зробити висновок, що при правильному підході до розроблення дизайну, підбору інформації та матеріалу, такий вид ділової поліграфії, як фірмові бланки, може просувати бренд і підвищувати довіру до компанії.

Саме тому, сподіваємося, що ви знайшли чимало корисної інформації про фірмові бланки.

Уже в наступній публікації ми розглянемо як впливає на просування бренду інша ділова поліграфічна продукція.

Ми завжди будемо раді вам допомогти в розробленні дизайну і виготовленні фірмових бланків. Замовити фірмові бланки або отримати більш детальну консультацію у Кременчуцькій міській друкарні можна за адресою: м Кременчук, вул. Перемоги, 34 або ж телефоном (050) 308 32 03, (067) 627 69 12.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!