РУ УКР

Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу.

Як часто перед тим, як зателефонувати до друкарні щоб замовити продукцію, ви кілька годин вивчаєте основні поліграфічні терміни, види та характеристики паперу?

А чи бувала ситуація, що вам наче й описали всі нюанси друку, і запропонували на вибір кілька варіантів виробництва, а все одно складно навіть обрати на якому із безлічі видів паперу має бути надрукована ваша продукція?

Тож якщо ви хочете розібратися, який вид паперу найкраще підійде саме для вашої продукції та саме вашого бізнесу, ця стаття для вас.

Почнемо з основ…

Види, основні характеристики та особливості паперу

Назва паперу

Основні характеристикиПродукція

Переваги для визначеної продукції

Офсетний-Папір, який ви використовуєте для друку на принтері:)

– Білий

-Гладкий

-Без покриття

-Добре вбирає вологу

КнигиПриємний для очей
Журнали, газетиВідмінне співвідношення ціни та якості
Бланкова продукція, блокнотиЗручно писати, прийнятна ціна
ОголошенняДобре клеїться, прийнятна ціна
Підкладки під посуд (сети)Висока якість зображення, добре вбирає вологу
Крейдований-Має презентабельний вигляд

-Надруковані на такому папері зображення – яскраві та насичені

-Білий

-Гладкий

-Має спеціальне покриття

-Може бути глянцевим та матовим

-Приємний на дотик

Каталоги, журналиЯкісне зображення, презентабельний вигляд, приємний на дотик
Буклети, флаєри,  та інші рекламні матеріалиЯскраві зображення, можливі різні варіанти ціни (за рахунок різної щільності паперу)
Плакати, афішіЯскраві зображення, стійкий до вологи, але гірше клеїться
Газетний-Назва говорить за себе:)

-Невисокої щільності та білизни

-Використовується для виготовлення продукції, яка не потребує тривалого терміну використання

-Без покриття

ГазетиВідносно невисока ціна, має високу пористість для швидкого друку та висихання фарби
Бланкова продукціяВідносно невисока ціна
Крафт-Сьогодні – наймодніший та найпопулярніший папір:)

-Вважається екологічно чистим матеріалом

-Зазвичай має коричневий колір, та може бути вибілений

-Стійкий до вологи

ПакетиЗавдяки міцності та вологостійкості витримує значні навантаження
Сети під посудВиглядає стильно
Буклети, та інші рекламні матеріалиНезвичний підхід до звичайної поліграфії
Самокопіювальний-Свого роду рукописний ксерокс:)

-Може бути передавальним: рукописний текст передається на наступний аркуш (отримуємо 2 копії); універсальним: передає текст, написаний на верхньому аркуші на наступний – нижній(отримуємо 3 копії)

Бланкова продукціяШвидко та зручно заповняти кілька копій
На самоклеючій основі-Так званий папір для лінивих:)

-З одного боку покритий клейовим розчином, захищеним тонким папером, який легко знімається, тому продукція не потребує додаткових засобів для клеєння

Етикетки, наклейки, рекламні та інформаційні оголошенняВисока якість зображення, продукція зручна у використанні, значна економія часу на приклеювання, але вища ціна, порівняно з іншими видами паперу

 

Вище описані найбільш поширені види паперу, що використовують в поліграфії, та це далеко не всі існуючі. І, безумовно, аби підібрати потрібний, мало знати лише його технічні характеристики. Необхідно врахувати ще безліч факторів.

Тож ось декілька практичних порад, котрі ми використовуємо у власній практиці, аби підібрати потрібний папір для друкованої продукції:

  1. Призначення поліграфічної продукції

Для того, аби вдало підібрати папір для поліграфічної продукції, необхідно знати з якою метою її будуть використовувати.

Наприклад, якщо для кафе потрібно надрукувати меню, достатньо використати звичайний  офсетний чи крафт-папір. Але якщо закладу необхідно загорнути в папір бургер, то слід використати силіконізований жиростійкий папір.

  1. Особливі фактори впливу

Зрозуміло, що сфер використання поліграфічної продукції надзвичайно багато. І перед тим, як обрати папір, обов’язково потрібно врахувати можливі особливі умови її використання та фактори зовнішнього впливу.

Наприклад, наклейку, надруковану на самоклеючому папері, можна використати як інформаційне оголошення на поверхні, де її ніхто не чіпатиме; можна наклеїти на упаковку товару, який будуть транспортувати, покладуть в магазині на полицю чи в холодильник, триматимуть в руках споживачі і т.д.

Зрозуміло, що в різних випадках вплив зовнішніх факторів абсолютно різний, тому і папір, і підхід до друку має відрізнятися.

  1. Необхідний ефект

Часто буває так, що поліграфічна продукція має виконувати додаткову функцію: справляти враження на цільову аудиторію, так званий WOW-ефект.

Наприклад, якщо директор хоче підкреслити високий статус своєї компанії, для друку фірмових брендованих елементів (візитки, бланки, папки) можна використати дизайнерський папір.

  1. Місія і спрямування компанії

Нині дуже модною та актуальною у світі є ЕКО-тема, а як наслідок використання компаніями у своїй діяльності тільки екологічно безпечних матеріалів.

Наприклад, зараз звичайні поліетиленові пакети змінюють на паперові, пластикову упаковку – на картонну і т.д.

  1. Усталені норми

Звичайно, дуже часто для того, аби виділитись з-поміж конкурентів, компанії шукають нестандартні рішення та підходи до своєї продукції, використовують незвичні матеріали.

Але є настільки звичні та зручні для споживача норми, відходити від яких просто не має сенсу.

Наприклад, друк газет на газетному папері, а книжок – на офсетному.

Безумовно, факторів, умов та чинників для вдалого підбору потрібного паперу для друкованої продукції надзвичайно багато, тож кращим варіантом при її замовленні є особиста зустріч з менеджером друкарні, під час якої ви не тільки зможете наочно вивчити всі зразки продукції та обрати відповідний, а й отримаєте професійну оцінку та поради для якісного виконання замовлення.

І, звичайно, не слід витрачати безліч часу на детальне вивчення технічних характеристик паперу та особливостей друку, достатньо запитати у спеціалістів з багаторічним досвідом:)

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

[object Object]

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!