fbpx
РУ УКР

Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу. Частина 2

Хто вважає, що інформації про ламінування і УФ-лакування замало, аби бути обізнаним в питанні видів і способів постоброблення поліграфічної продукції?

Перша частина теми «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу», лише трохи відкрила завісу таємниці необмежених можливостей поліграфії.

Цікаво, що буде далі?

Тоді продовжимо…

У даній статті розберемо такі види післядрукарського оброблення як тиснення і термографія, а також розповімо про доцільність їх використання при виготовленні поліграфічної продукції.

ТИСНЕННЯ

ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ

Тиснення – вид післядрукарського оброблення поліграфічної продукції, що застосовують для отримання рельєфного виробу з метою:

– надання більш розкішного вигляду поліграфічній продукції;

акцентування уваги на певних елементах друкованого виробу, за допомогою контрастного виділення тієї частини зображення, котра має найбільше значення;

брендування корпоративної продукції;

– створення WOW-ефекту від друкованої продукції;

привернути увагу споживача за допомогою візуальних ефектів.

ВИДИ ТИСНЕННЯ

Залежно від використовуваної технології і одержуваного кінцевого результату тиснення ділиться на такі види:

 

1. Тиснення фольгою являє собою нанесення зображення на матеріал (папір, картон, шкіра) під впливом температури і тиску за допомогою спеціальної фольги.

Тиснення фольгою здійснюється нагрітим до високої температури штампом (кліше).

Головне завдання такого виду тиснення – надати поліграфічній продукції більше лоску, дорогого вигляду, статусності.

Використовується тиснення фольгою для виготовлення: каталогів, папок, щоденників, обкладинок книг, упаковки, візиток і т.д.

 

2. Сліпе (блінтове) тиснення полягає в отриманні «вдавленого» в поверхню (папір, картон, шкіра) зображення.

Головне завдання такого виду тиснення – надати поліграфічній продукції вишуканості, ненав’язливості.

Використовується сліпе тиснення для виготовлення: щоденників, упаковки, візиток, папок, обкладинок книг і т.д.

 

3. Конгревне тиснення полягає у формуванні на поверхні (папір, картон, шкіра) поліграфічної продукції випуклого об’ємного зображення.

Головне завдання даного виду тиснення – створення WOW-ефекту від друкованої продукції.

Використовується конгревне тиснення для виготовлення: щоденників, книг, пакувальної продукції, візиток.

Завдяки тисненню поліграфічна продукція набуває унікальності, індивідуальності, вишуканості.

 

ТЕРМОГРАФІЯ

ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ

Термографія (в сфері поліграфії) – технологія отримання на поліграфічній продукції об’ємного зображення з метою:

– привертання уваги споживача за допомогою незвичайних візуальних ефектів;

– більш контрастного виділення окремих елементів друкованого виробу (логотип, назву компанії і т.д.)

Технологічно процес термографії виглядає так: свіжовіддрукований відбиток друкованої продукції посипається спеціальним порошком, який закріплюється на фарбі, що не висохла (надлишки порошку видаляються з друкованого аркуша). Потім під впливом високої температури порошок застигає, утворюючи рельєфне зображення.

Головними перевагами такого виду післядрукарського оброблення можна вважати:

– створення WOW-ефекту від друкованої продукції, аби привернути увагу споживача;

– можливість робити об’ємними більш дрібні деталі порівняно з конгревним тисненням;

– надання поліграфічній продукції витонченості, розкішності, елегантності.

До недоліків термографії можна віднести:

ризик неналежної якості підйому великих площ зображення (плашок);

великий відсоток браку в процесі виробництва.

Використання термографії підходить для виготовлення: бірок, візиток, каталогів, пакувальної продукції.

Підводячи підсумки, потрібно сказати, що постоброблення поліграфічної продукції залежно від її виду та призначення може виконувати кілька функцій: захист від несприятливого зовнішнього впливу, брендинг корпоративної поліграфії, привернтання уваги до компанії і її продукції і т.д. А знання і розуміння, який із видів післядрукарського оброблення ідеально підійде для вашої продукції, гарантує її якісне виробництво.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

[object Object]

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!