РУ УКР

Якими повинні бути корпоративні видання в сучасних компаніях

Погодьтеся, в сучасних реаліях жорсткого маркетингу та відкритої реклами, що набридла, компанії дуже складно знайти дієвий спосіб розповісти про себе партнерам, клієнтам і навіть власним співробітникам.

Саме тому багато з них вдаються до такого виду просування і мовлення, як корпоративні видання, дають їм свіжий подих і перетворюють в потужний інструмент впливу.

Але для початку давайте розберемо, що ж таке «корпоративне видання».

Корпоративне видання – періодичне друковане видання у вигляді газети або журналу, що створюється компанією для донесення важливої ​​і цікавої інформації співробітникам, партнерам, клієнтам, а також як маркетинговий інструмент.

 

ЗАВДАННЯ КОРПОРАТИВНИХ ВИДАНЬ

1. Інформування

Корпоративне видання – потужний інструмент для комунікації, за допомогою якого компанія може в легкій, невимушеній, зрозумілій формі доносити інформацію до співробітників, партнерів, клієнтів, покупців.

Адже всім їм важливо володіти достовірною інформацією про стан справ на підприємстві, про дії та плани керівництва, про продукт і т.д.

2. Формування корпоративної культури

Корпоративне видання допоможе кожному співробітнику фірми відчути себе частиною великого організму, усвідомити цінності компанії, її стандарти і цілі. Це гарантовано зміцнить корпоративний дух, сприятиме створенню атмосфери єдності і згуртованості в колективі, підвищить довіру і лояльність співробітників.

3. Освіта

Корпоративне видання може стати засобом:

– підвищення рівня професіоналізму співробітників підприємства, завдяки оперативній реакції на зміни ринку, законодавчої бази, моди і т.д .;

– донесення особливостей нового продукту, умов співпраці з вами або роз’яснення інших питань, що найчастіше цікавлять клієнтів і партнерів.

4. Побудова позитивного іміджу компанії

Корпоративне видання просто необхідне для компанії, яка хоче сформувати про себе враження як про стабільну, надійну, серйозну організацію.

Адже для залучення нових і утримання існуючих клієнтів важлива кожна дрібниця щодо корпоративної культури компанії. А від того, якою фірма буде виглядати в очах читачів, багато в чому залежить, звернуться вони до її послуг чи ні.

5. «Правильна» реклама

За допомогою корпоративного видання компанія може сповістити своїм читачам про продукти і послуги компанії, її успіхи і тенденції розвитку. Тобто, прорекламувати себе в легкій ненав’язливій формі, котра буде приємною і корисною читачеві.

Корпоративне видання стане чудовою відправною точкою для виведення нового продукту або послуги на ринок, так як дозволяє детально описати всі функції, особливості, переваги, чого неможливо домогтися в жодному іншому рекламному каналі.

6. Стимулювання продажів

Завдяки виконанню всіх вищевизначених завдань за допомогою корпоративного видання, компанія стимулює продажі своїх продуктів, послуг, знань.

А підбір одержувачів правильної, якісної цільової аудиторії і зростання рівня її довіри до інформаційних повідомлень також підвищить продажі компанії.

 

 

ВИДИ КОРПОРАТИВНИХ ВИДАНЬ

Залежно від цільової аудиторії, на яку буде направлено корпоративне видання, можна виділити такі його види:

1. Внутрішньокорпоративні – корпоративні видання, котрі спрямовані на співробітників компанії і призначені для донесення до колективу важливої ​​інформації, формування злагодженого механізму і підняття корпоративного духу.

У такому форматі корпоративного видання керівництво компанії сповіщає про внутрішні зміни і новини, вітає співробітників зі святами, хвалить їх за високі показники і т.д.

2. Орієнтовані на клієнтів – корпоративні видання, спрямовані на зовнішню аудиторію – існуючих і нових клієнтів і призначені для:

– реклами товарів, послуг, компанії в цілому;

– виведення на ринок нових продуктів;

– інформування про компанію та її діяльність;

– підвищення лояльності клієнтів.

3. Орієнтовані на партнерів – корпоративні видання, спрямовані на таких зацікавлених осіб, як інвестори, партнери, кредитори. Головною метою таких видань є:

– донесення до цільової аудиторії вигод від співпраці з вами;

– висвітлення професійної діяльності компанії, її успіхів, дій, планів та іншої важливої ​​інформації;

– демонстрування високого статусу компанії, її надійності та стабільності.

 

ФОРМАТИ КОРПОРАТИВНИХ ВИДАНЬ

Найбільш поширеними форматами корпоративних видань є:

1. Листове видання – являє собою друкований аркуш паперу, складений в потрібний формат:

А3 (297х420 мм) в готовому вигляді – це звичний формат газети, який в розгорнутому вигляді становить 420х594 мм і складається вчетверо, утворюючи формат А4.

А4 (210х297 мм) в готовому вигляді – це листове видання у розгорнутому вигляді становить 297х420 мм і складається (фальцюється) навпіл.

2. Багатосторінкове видання – являє собою друковані аркуші паперу, складені і скріплені в брошуру, журнал:

А4 (210х297 мм) в готовому вигляді – в розгорнутому вигляді становить 297х420 мм, складається (фальцюється) навпіл і скріплюється скобою або клеєм.

Вищеописані формати є стандартними для корпоративних видань, але вони можуть бути й індивідуального розміру.

 

 

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ КОРПОРАТИВНИХ ВИДАНЬ

Найбільш поширеними варіантами матеріалів для виготовлення корпоративних видань є:

газетний папір, щільністю 45 г/м – найчастіше використовується для листових видань формату А3;

офсетний папір, щільністю від 80 г/м – найчастіше використовується для листових видань формату А3 і А4;

крейдяний папір, щільністю від 90 г/м – найчастіше використовується для листових видань формату А4 і багатосторінкових видань.

Більш докладно про види, особливості та властивості паперу можна ознайомитися в публікації: «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу».

 

 

З усього вищезазначеного можна зробити висновок, що при правильному, продуманому підході, корпоративні видання стануть відмінним помічником у розвитку компанії, формуванні її корпоративної культури та побудові позитивного іміджу.

Саме тому, сподіваємося, ви знайшли багато корисної інформації про те, якими мають бути корпоративні видання в сучасних компаніях.

Ми ж завжди будемо раді вам допомогти в розробленні дизайну, верстці, коректурі та виготовленні корпоративних видань. Зв’язатися з нами, замовити виготовлення корпоративних видань або отримати більш детальну консультацію у Кременчуцькій міській друкарні можна будь-яким зручним для вас способом за адресою: м. Кременчук, вул. Перемоги, 34, телефоном (050) 308 32 03, (067) 627 69 12 або надіславши запит на електронну пошту zbut@promo.kremdruk.com.ua.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!