fbpx
РУ УКР

Який картон вам підійде. Думка фахівців друкарні.

Досі не розумієте навіщо вам знати всі назви, абревіатуру, спосіб виробництва картону для того, аби підібрати підходящий саме для вашої продукції?

У даній статті ми опишемо власний досвід роботи з різними видами картону, свої думки та практичні поради.  

Тож якщо вам потрібне розуміння який саме вид картону вам підійде, а не сухі характеристики та незрозумілі назви, тоді ця інформація для вас.

ОСНОВНІ ВИДИ КАРТОНУ (ОСОБЛИВОСТІ, ПЕРЕВАГИ, НЕДОЛІКИ)

У своїй практиці увесь картон ми поділяємо на:

  1. Плоский
  • Целюлозний
  • Макулатурний
  • Палітурний
  • Дизайнерський
  1. Гофрокартон

Декілька слів про кожен з них:

ЦЕЛЮЛОЗНИЙ КАРТОН використовують для виробництва продукції, котра вимагає високої якості друку. Він може бути білим та кремовим, а також зі спеціальним шаром, який додає картону блиску та гладкості (такий картон називається крейдований).

Переваги

Недоліки

1.     Гарний (білий, блискучий)

2.     Приємний на дотик

3.     Міцний, щільний, стійкий

до навантажень

4.     Яскравий друк

1.     Відносно висока ціна

2.     Не виробляється в Україні (для патріотів)

ПРОДУКЦІЯ:

1.     Бірки для одягу

2.     POS-матеріали

3.     Календарі

4.     Коробки для кондитерських виробів

5.     Коробки для харчової та нехарчової продукції та ін.

МАКУЛАТУРНИЙ КАРТОН використовують для друку нескладних зображень в два-три кольори. Значну частину такого картону складає вторинна сировина (макулатура), що знижує його вартість, але призводить до зменшення жорсткості матеріалу. Зазвичай макулатурний картон з одного боку білий, а з іншого – сірий.

Переваги Недоліки

1.     Дешевий

2.     Виробляється в Україні

3.     Виробляється із вторсировини

1.     М’якший та менш стійкий до навантажень порівняно із целюлозним

2.     Не білосніжний

3.     Не передбачає повноколірного друку

ПРОДУКЦІЯ:

1.     Цінники

2.     Бюджетна упаковка для харчової та нехарчової продукції

3.     Холдери

ПАЛІТУРНИЙ КАРТОН використовують для виробництва твердих книжкових обкладинок, папок та упаковки, через те що він має високу ступінь жорсткості. Такий картон сірий/коричневий на колір, виготовляється з вторинної сировини (макулатури),  добре вбирає вологу.

Переваги Недоліки

1.     Має високу жорсткість, міцний, щільний, стійкий до навантажень.

2.     Товщина не менше 2,5 мм.

3.     Виробляється із вторсировини

1.     Особливий підхід до обробки

2.     Непридатний для офсетного друку

ПРОДУКЦІЯ:

1.     Тверда палітурка для книг

2.     Архівні коробки

3.     Перепустки

ДИЗАЙНЕРСЬКИЙ КАРТОН використовують для виробництва іміджевої чи презентаційної поліграфічної продукції, аби підкреслити ексклюзивність, незвичність та високий статус компанії. Такий картон відрізняється різноманітністю фактур і кольорів.

Переваги Недоліки

1.     Широкий вибір кольорів та фактур

2.     Приємний на дотик

3.     Незвичайний/гарний

1.     Висока ціна відносно інших видів картону

2.     Не виробляється в Україні

ПРОДУКЦІЯ:

1.     Папки

2.     Візитки

3.     Пакети

4.     Бірки

5.     Ексклюзивна упаковка

ГОФРОКАРТОН використовують для виготовлення різного роду упаковки (частіше за все транспортної). Може бути білого та бурого кольору, а також трьох-, п’яти-, семишаровий (залежно від призначення упаковки).

Переваги Недоліки

1.     Високі захисні властивості

2.     Широкий вибір матеріалів для виробництва шарі

3.     Виробляється в Україні

4.     Екологічно безпечний

1.     Висока ціна відносно інших видів картону

2.     Не виробляється в Україні

ПРОДУКЦІЯ:

1.     Ящики

2.     Лотки

3.     POS-матеріали

Зрозуміло, що це далеко не всі види, характеристики та особливості картону. І при виробництві деяких видів поліграфічної продукції слід підібрати спеціалізований картон (наприклад, жиростійкий для харчових продуктів).

ЯК ОБРАТИ ІДЕАЛЬНИЙ КАРТОН?

Для того, аби обрати картон, який ідеально підійде саме для вашої продукції, слід врахувати декілька нюансів:

  1. Призначення:

1.1 Упаковка:

  • гофроупаковка: частіше за все транспортна упаковка, недорога, але надійна;
  • з целюлозного картону: яскравий друк, цікава форма;
  • з палітурного картону: особливі випадки, коли потрібно, щоб поліграфічна продукція була цупкою, не згиналась та тримала форму;
  • з дизайнерського картону: якщо важливо підкреслити ексклюзивність та вишуканість продукції.

1.2 Ділова корпоративна поліграфічна продукція (папки, візитки, календарі):

  • з целюлозного картону: коли важливі не стільки властивості, як презентабельний зовнішній вигляд, тактильні відчуття;
  • з макулатурного картону: якщо продукція – розхідний матеріал, який не потребує довгострокового зберігання, якісного та яскравого друку;
  • з палітурного картону: якщо важливо, щоб продукція була міцною та стійкою до механічного впливу.

1.3 Рекламно-інформаційна поліграфічна продукція (цінники, бірки):

  • з дизайнерського картону: якщо важливо підкреслити ексклюзивність та вишуканість продукції;
  • з целюлозного картону: для друку яскравих, якісних зображень;
  • з макулатурного картону: якщо не потрібний яскравий друк, важлива ціна продукції.
  1. Які додаткові функції повинен виконувати:
  • Підкреслювати високий статус компанії (в такому випадку слід обрати ексклюзивний дизайнерський або целюлозний картон);
  • Не підвищувати ціну продукції (якщо головною цінністю товару є його дешевизна, то для упаковки та супутньої продукції, які враховуються у вартість самого товару, варто обрати недорогий вид картону);
  • Пропагувати захист природи та екологічність (відмова від пластику та перехід на картон);
  • Прихована реклама (коли друкована продукція з вашим логотипом та контактною інформацією настільки гарна і незвичайна, що її не хочеться викидати, вона ще довго працюватиме на вас як рекламна частка).
  1. У чому цінність поліграфічної продукції
  • Друк якісний та яскравий: привертає увагу, запам’ятовується;
  • Міцний та надійний: для довгострокового використання;
  • Недорогий: для короткострокового використання, розхідний матеріал;

Сподіваємось, що тепер ви без проблем зможете визначити, який саме вид картону ідеально вам підійде. Якщо ж у вас щодо цього залишилися сумніви, ми з радістю допоможемо.

Телефонуйте за номером (050) 308 32 03, або надсилайте ваші запитання на електронну адресу zbut@promo.kremdruk.com.ua

Читати статтю «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу»

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

[object Object]

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!