fbpx
РУ УКР

Чому щоденник став Must Have сучасних модників

Говорячи сьогодні про щоденник, складно назвати його просто канцелярською приналежністю, друкованою продукцією для записів. Нині це стильний аксесуар ділових людей, місце для виплеску ідей і натхнення творчих особистостей, зберігач важливої ​​інформації, життєвих планів, думок, знань і т.д.

І саме тому електронні носії ніяк не можуть витіснити паперові щоденники з життя сучасної людини. Тим паче, що сьогодні вони передбачають безліч цікавих елементів і аксесуарів, як наприклад, наклейки, закладки, кишені. І для того, аби ваші щоденники були не просто предметом діловодства, а й відмінним подарунком партнеру, незамінним помічником підлеглим, обличчям вашого бренду, важливо врахувати масу нюансів при розробленні їх дизайну та виготовленні.

Але про все по порядку.

І почнемо з головного – визначення, що ж таке щоденник і навіщо він потрібен сучасній людині.

 

Щоденник – це елемент ділової поліграфічної продукції, який, найчастіше, має вигляд книги і призначений для щоденного ведення записів про поточні та майбутні справи, плани, результати, ідеї з метою їх структурування і зберігання.

Якщо говорити докладніше про функції щоденника, то можна виділити наступні:

1. Планування – набагато простіше працювати, коли є чітке розуміння що і навіщо потрібно робити: першочергові завдання, довгострокові перспективи, циклічність і чітка послідовність дій, котрі ведуть до бажаних результатів. Все це можна розписати як план дій на кожен день в щоденнику.

2. Нагадування – сучасна людина повинна пам’ятати стільки важливої ​​інформації:

– дні народження друзів, близьких, партнерів і т.д;

– дати, на які призначені зустрічі, планові походи до стоматолога чи перукаря і т.д;

– паролі від пошти, соціальних мереж, особистого кабінету на десятках сайтів і т.д;

– корисну інформацію з останньої конференції або переглянутого вебінару і т.д;

А щоденник – це просто знахідка, щоб занотувати всю інформацію, яку людина не може постійно тримати в голові.

3. Натхнення – часто буває так, що креативні ідеї, нестандартні рішення і просто розумні думки приходять до нас в найнесподіваніші моменти і їх складно висловити зв’язно, так щоб вас хто-небудь зрозумів. У таких випадках щоденник – ідеальний варіант, аби записати все, що приходить в голову: думки, уривки фраз, малюнки, схеми і т.д. Потім, маючи загальну картинку, набагато легше все структурувати і перетворити в готове рішення.

4. Підбиття підсумків – дуже складно підбити підсумки дня, тижня, місяця, року, не маючи перед очима картини, чим ви займалися весь цей період. Знаючи, які ваші дії принесли бажані результати, а що ви робили даремно, дуже зручно будувати ефективні плани.

5. Обличчя компанії – завдяки тому, що всі працівники вашої компанії будуть використовувати фірмові щоденники, ви забезпечите зростання корпоративного духу і злагоджену команду. Подарувавши фірмовий щоденник клієнту або партнеру, ви отримаєте ефективну приховану рекламу, збільшення впізнаваності бренду, зростання лояльності до компанії. Взявши фірмовий щоденник на зустріч – ви продемонструєте високий статус компанії.

 

Види щоденників

Найбільш поширеною градацією за видами для щоденників є розділення їх на:

1. Датовані – щоденники, внутрішній блок яких складається з листів із зазначеною на них датою, місяцем, роком, днем ​​тижня. Це дозволяє запланувати зустріч або іншу важливу подію і записати це нагадування на потрібну дату.

2. Недатовані – щоденники, внутрішній блок яких складається з однакових листів, без прив’язування до дати. Її користувач може проставити сам. Це зручно, якщо вам не потрібно прив’язуватися до чіткого планування, або однієї сторінки для записів недостатньо.

 

Формат щоденників

При виборі формату (розміру) щоденника важливо врахувати умови його використання.

Так, наприклад, якщо ви плануєте використовувати щоденник стаціонарно (тільки на робочому місці або тільки вдома), то розмір повинен бути таким, щоб вмістити всю інформацію. У такому випадку можна використовувати щоденник чималих розмірів, як А4.

Якщо щоденник – ваш невід’ємний супутник на нарадах або в поїздках, то краще віддати перевагу менш громіздкому варіанту, який поміститься в сумку або портфель. Наприклад, А5 або В5.

 

Тип скріплення щоденників

Залежно від ваших уподобань можна вибрати один з таких способів скріплення друкованих аркушів при брошуруванні внутрішнього блоку щоденника:

1. Шиття нитками

2. Клейове скріплення

3. Скріплення на пружину

Більш докладно про види скріплення щоденників можна ознайомитися в публікації «Поліграфісти-хірурги: Ріжемо… Шиємо… Пакуємо… Частина 2»

 

Матеріали

Від того, наскільки добре буде розроблений дизайн щоденника і підібраний матеріал, може залежати стане він стильним і потрібним аксесуаром або ж відправиться в ящик столу припадати пилом.

Тож дуже важливо підійти до питання підбору матеріалів для виготовлення щоденників максимально відповідально.

Для виготовлення внутрішнього блоку щоденника краще використовувати білий або кремовий офсетний папір щільністю 70-80 г/м.

Що ж стосується обкладинки, то найбільш поширеними варіантами є:

1) Тверда палітурка – варіант, який не тільки буде надійно захищати щоденник від зім’ятості та деформації, а й демонструвати високий статус компанії, її турботу про імідж і позиціонування фірмового стилю.

Для виготовлення такої обкладинки використовують палітурний картон + матеріал (баладек, бумвініл, штучна шкіра і т.д.);

2) М’яка палітурка – більш простий варіант, котрий дає можливість надрукувати на обкладинці повноколірне зображення.

Для виготовлення такої обкладинки використовують крейдяний папір або картон щільністю від 250 г/м. Використовується вкрай рідко через непрактичність.

Більш докладно про види, особливості та властивості паперу/картону можна ознайомитися в публікаціях: «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу», «Який картон вам підійде. Думка фахівців друкарні».

 

Постоброблення

Для того аби щоденник став повноцінним елементом корпоративного стилю або більш незвичним, нестандартним, можна вдатися до одного з безлічі варіантів постоброблення.

Так, наприклад, якщо ви хочете розмістити на щоденнику в матеріалі ваш логотип, можна використовувати тиснення сліпе або фольгою, більш детально з яким можна ознайомитися в публікації «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу. Частина 2».

Якщо ж ви вибрали для корпоративного щоденника м’яку обкладинку, надати йому лоску, креативу або міцності можна за допомогою лакування, ламінування, тиснення, більш детально з якими можна ознайомитися в публікації «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу».

 

З усього вищеописаного можна зробити висновок, що при правильному, продуманому підході до розроблення дизайну, вибору формату і матеріалу для щоденника, він стане вашим незамінним помічником, дієвою рекламною часткою, елементом корпоративного стилю компанії, корисним подарунком партнерам, об’єктом обожнювання сучасних модників і т.д.

Саме тому, сподіваємося, ви знайшли багато корисної інформації про те, яким повинен бути «правильний» щоденник.

Ми ж завжди будемо раді вам допомогти в розробленні дизайну і виготовленні щоденників. Зв’язатися з нами, замовити фірмові щоденники або отримати більш детальну консультацію у Кременчуцькій міській друкарні можна будь-яким зручним для вас способом за адресою: м. Кременчук, вул. Перемоги, 34, телефоном (050) 308 32 03, (067) 627 69 12 або надіславши запит на електронну пошту zbut@promo.kremdruk.com.ua.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!