fbpx
РУ УКР

Чому ФІРМОВІ ПАПКИ просто необхідні для просування бренду

«Яке відношення така ділова поліграфічна продукція, як фірмові папки, має до просування бренду…» – думаєте ви? І як взагалі можна порівнювати ділову і маркетингову сферу?

Абсолютно згодні з тим, що люди звикли до того, що папки, бланки, блокноти – це виключно атрибути ділової сфери, але в сучасному світі жорсткої конкуренції просто гріх не використовувати всі можливі варіанти просування бренду, включаючи рекламу за допомогою ділової поліграфії.

Саме тому ми впевнено стверджуємо, що такий феномен, як поєднання несумісної друкованої продукції – можливий. І почали розкривати всі тонкощі підходу до виготовлення ділової поліграфії, що рекламує компанію, сприяє зростанню її впізнаваності, просуває бренд і підвищує довіру до нього в публікаціях: «Візитка – рекламна чи ділова поліграфія?», а також «Як ділова поліграфія може просувати бренд. Фірмові бланки».

 

У даній публікації розповімо про такий вид ділової поліграфічної продукції як фірмові папки, і опишемо всі нюанси, котрі потрібно врахувати при розробленні їх дизайну та виробництві.

І почнемо з того, що з’ясуємо, що таке фірмові папки і для чого взагалі вони потрібні.

 

Фірмова папка – канцелярський виріб з паперу або картону з елементами корпоративного стилю компанії, призначений для:

1. Внутрішнього документообігу. Жоден сучасний офіс при побудові правильного документообігу та зберіганні важливої ​​документації не може обійтися без папок. А якщо ці папки не стандартні, безликі шматки картону, а брендовані елементи корпоративного стилю – це сприяє не тільки дбайливому ставленню співробітників фірми до документації, а й до бренду в цілому.

2. Формування сприятливого враження про компанію. Компанія, яка хоче сформувати про себе враження як про стабільну, надійну, серйозну організацію, повинна мати корпоративні папки. Адже для залучення нових і утримання існуючих клієнтів важлива кожна дрібниця щодо корпоративної культури компанії.

3. Оформлення промо пропозицій, презентації компанії. Для створення гарного враження про компанію на діловій зустрічі, виставці, презентації або просто при пересиланні комерційної пропозиції про співпрацю поштою, пакет презентаційних, рекламних, представницьких документів або зразків краще вкласти в фірмову папку.

4. Підвищення впізнаваності бренду. Як і будь-яка інша брендована продукція, фірмові папки, потрапляючи в руки партнерів або потенційних клієнтів, забезпечують звикання до елементів корпоративного стилю вашої компанії, завдяки чому зростає впізнаваність вашого бренду і рівень лояльності до нього.

5. Формування корпоративної культури. Для того аби кожен ваш співробітник відчував себе частиною налагодженого механізму, а кожен клієнт бачив досконалий, цілісний організм, дуже важливо створювати і підтримувати корпоративну культуру фірми. А фірмові папки стануть невід’ємною частиною цього організму.

 

Конструктив фірмової папки

За своїм конструктивом, залежно від призначення і смаків замовника, можна виділити наступні види папок:

1. Цільнокроєні – папки, що виготовляються з цілого друкованого аркуша і не потребують подальшого склеювання. Цільнокроєні папки можуть бути:

з клапананами, які закриваються всередину і запобігають випаданню вмісту папки;

без клапанів – в даному випадку друкований аркуш просто складається навпіл, утворюючи папку.

 

2. Папки, конструкція яких передбачає подальше склеювання:

з кишенями – кишеня для паперів висікається (вирізається) окремо і вклеюється в папку. Така папка може мати одну кишеню (документи як в стандартній папці вкладаються в кишеню, а частина папки, що відкривається – вільна) або дві кишені (в такій папці документи можна розмістити на обох сторонах);

з вусиками (архівні папки) – передбачають наявність спеціального кріплення для документів всередині папки, а також можливість варіювати ширину папки за допомогою бокового корінця.

 

Дизайн фірмової папки

Для того аби фірмова папка допомагала в просуванні бренду, необхідно врахувати такі нюанси при розробленні її дизайну:

елементи корпоративного стилю – так як фірмові папки повинні бути офіційним очличчям компанії, то на них варто розміщувати основні елементи корпоративного стилю: логотип, гасло, символ і т.д. Також важливо врахувати, що папки повинні бути виконані в загальній стилістиці компанії і розроблені з використанням фірмових кольорів;

важлива інформація – для того, аби людина, яка отримала ваш пакет документів у фірмовій папці, змогла швидко, без проблем і зручним для неї способом зв’язатися з вами або знайти потрібну їй інформацію, варто розмістити на папці важливу контактну інформацію, як наприклад, назву і профіль компанії, номер телефону, е-mail адресу, адресу сайту в інтернеті і профілю в соціальних мережах, фактичну адресу.

 

Матеріали

Фірмові папки повинні не просто надійно захищати вміст, а й бути представницькими, для їх виготовлення найчастіше використовують такі матеріали:

крейдяний папір щільністю від 250 г/м;

картон щільністю від 200 г/м;

палітурний картон + матеріал (баладек, бумвініл, штучна шкіра і т.д.);

дизайнерський картон.

 

Вибір матеріалу для фірмових папок може залежати від таких факторів:

– якщо метою фірмової папки є створювати WOW-ефект або працювати в преміум сегменті, то доцільно використовувати дизайнерський картон.

– якщо вам потрібні фірмові папки, щоб демонструвати високий статус компанії, ідеально підійде папка в матеріалі з палітурного картону + матеріал.

– якщо папки будуть використовуватися для зберігання і передачі документів, ідеальним матеріалом для виробництва буде крейдяний папір або картон щільністю від 200 г/м.

Більш докладно про види, особливості та властивості паперу/картону можна ознайомитися в публікаціях: «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу», «Який картон вам підійде. Думка фахівців друкарні».

 

Постоброблення

Для того, аби зробити фірмову папку більш незвичайною, нестандартною, креативною, більш зносостійкою, крім вибору правильного матеріалу, можна використовувати один з маси видів постоброблення.

Так, наприклад, для додання поверхні фірмової папки гарного блиску або матового ефекту, а також для підвищення її зносостійкості, варто розглянути такі види постоброблення, як лакування (суцільне, вибіркове) і ламінація (матова, глянцева), більш докладно про які можна ознайомитися в публікації «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу».

Для створення WOW-ефекту від фірмової папки можна використовувати такі види постоброблення, як вибіркове лакування, тиснення (сліпе, фольгою), термографія, більш детально з якими можна ознайомитися в публікації «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу. Частина 2».

З усього вищевикладеного можна зробити висновок, що при правильному підході фірмові папки можуть стати не тільки невід’ємною частиною корпоративної етики компанії, але і відмінними помічниками в просуванні бренду. Адже такі папки – це корисний носій рекламної і корпоративної інформації, який виділить фірму з безлічі конкурентів.

Саме тому, сподіваємося, ви знайшли багато корисної інформації про фірмові папки і вирішили, що вони вам конче необхідні.

Ми ж завжди будемо раді вам допомогти в розробленні дизайну і виготовленні папок. Зв’язатися з нами, замовити фірмові папки або отримати більш детальну консультацію у Кременчуцькій міській друкарні можна будь-яким зручним для вас способом за адресою: м. Кременчук, вул. Перемоги, 34, телефоном (050) 308 32 03, (067) 627 69 12 або надіславши запит на електронну пошту zbut@promo.kremdruk.com.ua.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!