РУ УКР

Чому ШОУБОКС можна назвати ідеальною зброєю в родині POS-матеріалів?

Все ще ламаєте голову чи потрібні вам POS-матеріали? Як з такої безлічі (воблери, шелфтокери, стопери, цінники, некхенгери) вибрати необхідний? Який з них буде найбільш ефективним і дієвим для вашої продукції? Або ж просто боїтеся, що використання цих POS-матеріалів не дасть бажаних результатів?

У такому випадку можна вдатися до невеликої хитрості і спробувати використовувати такий вид POS-матеріалів, котрий крім рекламної функції, буде виконувати ще й роль упаковки.

Але про все по порядку.

І почнемо з того, що нагадаємо, що ж таке POS-матеріали.

Абревіатура POS розшифровується як «point of sales», що означає «місце продажів». Тобто, POS-матеріали – це рекламні матеріали, що сприяють просуванню товару або бренду в місцях продажів.

А про чарівний підвид POS-матеріалів, який називається шоубокс, мова піде далі.

ШОУБОКС

Слово «шоубокс» походить від англійських слів «show» – показувати і «box» – коробка, а це в перекладі означає «демонстраційна упаковка».

Тобто, шоубокс – це підвид POS-матеріалів, який крім того що виконує рекламні функції, є ще й упаковкою для продукції.

Шоубокс являє собою брендовану коробку з картону або мікрогофрокартону, яка при відкритті перетворюється в рекламний дисплей, за рахунок того, що кришка коробки складається і утворює топпер, який здіймається над рекламованим товаром.

Давайте докладніше роз’яснимо ФУНКЦІЇ, які виконує шоубокс:

1. Упаковка

Шоубокс за своєю сутністю є упаковкою для викладки, зберігання та транспортування товарів до місць продажу, а також забезпечення збереження його вмісту.

2. Просування бренду

Завдяки тому, що шоубокс, крім яскравих зображень може містити елементи корпоративного стилю компанії (логотип, місія, фірмові кольори), він сприяє просуванню бренду, зростанню його впізнаваності і лояльності покупців.

3. Привернення уваги

Використовуючи яскраві кольори і незвичайні форми для шоубокса, виробник може привернути увагу покупців, викликати зацікавленість до товару, підштовхнути споживачів придбати його товар.

4. Конкурентні переваги

Так як в сучасному магазині на полицях ми бачимо величезну кількість схожих товарів в яскравій, привабливій упаковці, виділитися в цьому висококонкурентному середовищі можна за допомогою незвичайного підходу до представлення товару і його реклами, тобто, використовуючи шоубокси.

5. Охайна викладка

Завдяки тому, що дрібний товар розміщується на полиці, вітрині або прилавку магазина в шоубоксі, він не розсипається і не розвалюється по всій полиці, що забезпечує охайну, красиву викладку, яка порадує око покупця.

6. Збільшення продажів

Ця функція випливає з усіх вищеописаних, адже якщо товар буде акуратно розміщений в яскравому шоубоксі, до якого захочеться підійти ближче, роздивитися краще і купити товар, незважаючи на широкий вибір подібних, то зростання продажів і прибутку виробникові – гарантований.

З огляду на те, що шоубокси повинні бути не просто яскравими, незвичайними і зручними для транспортування, а ще й легко трансформуватися (перетворюватися зі звичайної коробки в демонстраційний дисплей), важливо враховувати безліч нюансів при розробленні їх конструкції:

1. Форма шоубоксів, через їх призначення не може бути дуже оригінальною, тому як упаковку з товаром необхідно ще й транспортувати. Тож найчастіше вони схожі на картонні лотки правильної чотирикутної форми з топпером.

Єдине, з чим можна експериментувати – це топпер. Він може бути найрізноманітнішої форми. Головне, щоб конструкція топпера не стала причиною деформації шоубокса при зберіганні і транспортуванні продукції.

2. Розмір шоубоксів повинен відповідати стандартам торгових полиць магазинів, в яких буде виставлятися продукт.

3. Трансформується зі звичайної коробки в рекламну частку шоубокс завдяки спеціальній перфорації, з допомогою якої коробка відкривається, і товар виходить викладеним в повноцінний торговий дисплей.

4. Для того аби топпер можна було закріпити у вертикальному положенні, конструкція шоубокса повинна надати таку можливість за допомогою отворів-замків.

Безумовно, як і будь-який інший вид POS-матеріалів, шоубокс повинен служити рекламою для товару, виділяти його серед конкурентів, привертати до нього увагу, стимулювати продажі.

Для того, аби шоубокс виконував вищеописані функції, дизайнеру, який його розробляє, необхідно врахувати масу маркетингових нюансів:

1. Яскравий аксесуар. Для того аби шоубокс привертав увагу і впадав в очі покупцям, його дизайн повинен бути яскравим та незвичайним.

2. Елемент корпоративного стилю. Важливо пам’ятати, що шоубокс – це додатковий носій корпоративного стилю компанії і саме тому при розробленні його дизайну варто використовувати ці елементи (фірмові кольори, логотип і т.д.).

3. Маркетингова частка. За допомогою правильного дизайну і підбору інформації для шоубоксу, можна не просто привернути увагу покупця на рекламований товар, а ще й ознайомити людину з усім спектром продукції компанії.

Вибираючи матеріал для виробництва шоубокса, важливо розуміти, що він повинен добре тримати потрібну форму, бути міцним, не деформуватися під вагою товару та надійно захищати вміст від пошкодження.

Тож для виготовлення шоубоксів використовують щільний картон або мікрогофрокартон.

Вибір матеріалу часто залежить від ваги товару, який буде розміщений в шоубоксі. Так, наприклад, для такої легкої продукції, як спеції, можна використовувати картон від 320 г/м. У той же час шоколад краще розмістити в шоубоксі з мікрогофрокартону.

Що ж стосується постоброблення, яке можна використовувати при виготовленні шоубоксів з плоского картону, то:

– для додання шоубоксам міцності, жорсткості або блиску, можна використовувати ламінацію або суцільне лакування (глянцеве, матове);

– для додання шоубоксам незвичайних ефектів, статусності, можна використовувати вибіркове лакування, тиснення або термографію.

Більш докладно про вищеописані варіанти постоброблення можна ознайомитися в публікаціях «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу. Частина 1», «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу. Частина 2».

 

З усього вищезазначеного можна зробити висновок, що шоубокси – це ідеальна зброя в родині POS-матеріалів, адже вони можуть не тільки збільшити доходи компанії за рахунок зростання продажів продукції, а й заощадити гроші завдяки тому, що фірмі не доведеться витрачатися і на транспортну упаковку, і на POS-матеріали.

Саме тому, сподіваємося, що ви знайшли багато корисної інформації про такий вид POS-матеріалів, як шоубокси, з’ясували, які функції вони виконують, які нюанси потрібно врахувати при розробленні їх дизайну та виробництві.

Ми ж завжди будемо раді вам допомогти в розробленні дизайну і виготовленні шоубоксів. Замовити шоубокси або отримати більш детальну консультацію у Кременчуцькій міській друкарні можна за адресою: м Кременчук, вул. Перемоги, 34 або ж за телефоном (050) 308 32 03; (067) 627 69 12.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!