fbpx
РУ УКР

Синій чи червоний: роль кольору в поліграфії

Рідко можна знайти компанію, яка б не використовувала в своїй діяльності поліграфічну продукцію. Потреба в ній може бути найрізноманітнішою: від ділової поліграфії для офісу – до рекламних частинок, розміщених в супермаркетах.

Яку ж роль відіграє колір в поліграфії?  

Одну з найголовніших! Адже ні для кого не є таємницею, що колір має значний вплив як на вчинки та дії людини, так і на її емоційний стан в цілому.

Роль  кольору в поліграфії важко переоцінити, адже друкована продукція може бути як кращим помічником в розцвіті компанії, так і її найбільшим ворогом. Тож дуже важливо при розробленні дизайну аналізувати та враховувати багато факторів.

Почати слід з того, що задати собі запитання: для чого потрібна саме ця продукція, які емоції повинна викликати: це має бути беззаперечна довіра чи свіжий погляд; виважене рішення чи імпульсивна покупка; відчуття безпеки чи радості?

Відштовхуючись від цього, слід обрати кольорову гаму: «теплу» чи «холодну», адже вона може не тільки викликати необхідні відчуття, а й виділити головні предмети чи послання завдяки тому, що має здатність візуально наближати (теплі кольори) чи віддаляти (холодні кольори) елементи.

Головним же фактором при виборі кольору та його відтінку залишається основна ідея та мета, яку має нести поліграфічна продукція.

Так, наприклад, якщо основним напрямом є швидкі імпульсивні покупки, варто обрати червоний колір, який привертає увагу, здатний спонукати до рішучих дій. Але водночас його надлишок може викликати роздратування чи навіть агресію.

Якщо ж головна мета компанії – дарувати людям радість, гармонію і тепло, відмінними помічниками стануть жовтий та помаранчевий кольори. Ці кольори здатні також підняти настрій та зарядити енергією. Часто їх використовують туристичні агенції, виробники дитячих іграшок та одягу.

Блакитний колір додасть компанії легкості та свіжості.

Свого роду колір-надійність – це синій. Він викликає беззаперечну довіру та додає солідності друкованій продукції. Його часто використовують великі компанії.

Зелений – зазвичай заспокоює та розслабляє. Це колір здоров’я та безпеки. Саме тому він є чи не найпопулярнішим у фармацевтичній та лікувальній сферах.

Найбільш творчим вважається фіолетовий колір. Він пропагує креативність, ексклюзивність та незвичайний підхід.

Одним із найбільш таємничих та «стильних» вважається чорний колір. Його часто використовують для позиціонування високого статусу компанії. Але з ним потрібно бути обережним, адже чорний також асоціюється з відчуттям смутку.

 

Білий – це колір чистоти. Він добре гармонує з більшістю кольорів, не викликає негативних емоцій та почуттів, тож часто використовується як фоновий, щоб не «забирати» на себе увагу.

Дуже важливо не тільки обрати необхідні кольори та відтінки, а й з розумінням їх поєднувати, зважаючи на мету, якої слід досягти.

Колір є невід’ємною складовою корпоративного стилю компанії, створює необхідні асоціації та образи. Так, наприклад, бренд Coca-Cola навряд хтось пов’яже з зеленим кольором… безумовно, він асоціюється з червоним та білим. А логотип McDonald’s аж ніяк не можна уявити собі іншим, окрім жовтого…

Що ж стосується поліграфії, вона допоможе донести кольори компанії до широкого загалу, зробити бренд більш упізнаваним, а фірму – успішною.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

[object Object]

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!