РУ УКР

Тренди 2018 року на друковану продукцію

Мода – таке спірне і туманне, але таке важливе в наші дні, поняття. Погодьтеся, кожен з нас так чи інакше намагається слідувати новим трендам в одязі, зачісці, музичних віяннях, використовуваних гаджетах і т.д.

А як на рахунок поліграфічної продукції? Чи варто гнатися за трендами і бігти в друкарню при кожній зміні модних спрямувань?

Давайте розбиратися.

Безумовно, кожна компанія повинна мати елементи корпоративного стилю, які не можна змінювати при першій зручній можливості. До таких елементів можна віднести: логотип, фірмові кольори, затверджені шрифти і символи бренду. Вони повинні бути впізнаваними і викликати довіру до фірми.

Що ж стосується інших друкованих елементів, які використовуються компанією, то тут немає ніяких обмежень. Адже в гонитві за увагу і прихильність споживача/клієнта/замовника просто гріх не використовувати модні тенденції у виробництві поліграфічної продукції.

Саме тому в цій публікації ми вирішили описати тренди 2018 року в сфері поліграфії.

 

1. Колір

Говорити про колір, його вплив на настрій, сприйняття і прийняття рішень людиною можна дуже довго. Більш докладно про це можна прочитати в статті «Синій або червоний: роль кольору в поліграфії». Але ніхто не буде сперечатися з твердженням, що правильно підібраний колір коробки для товару або фону каталогу може збільшити попит на продукцію. Це правило працює навпаки для так званих «поганих» кольорів, які в кращому випадку змусять вашу продукцію загубитися серед конкурентів, а в гіршому – викличуть негативне ставлення і бурю обурення покупців/клієнтів/партнерів.

Тож, слідуючи моді, варто враховувати і такі важливі нюанси впливу кольору на людину, і її фактори поведінки. А також не можна забувати про важливі правила поєднань кольорів, їх відповідності загальній концепції макета і компанії в цілому.

Що ж стосується модних в цьому сезоні кольорів, то всесвітньо відомий авторитет в області колірності, а також технологій вибору і точної передачі кольору PANTONE, назвав трендові кольори 2018 року.

 

2. Матеріали

Одвічна проблема, який матеріал краще використовувати для виробництва поліграфічної продукції, переслідує замовників з року в рік. І якщо є специфічна продукція, яка передбачає використання тільки певних видів матеріалів (докладніше про це можна дізнатися тут: «Який картон вам підійде», або «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції»), то деяка друкована продукція дозволяє варіювати і підбирати «модні» матеріали.

Питання: Що ж краще вибрати в 2018 році?

Відповідь: Все, що пов’язано з ЕКО-темою.

Мода на екологічно чисті та безпечні матеріали не здасть свої позиції і в 2018 році. Тому можна сміливо використовувати такий модний крафт (папір, картон) для виробництва:

– пакувальної продукції (коробки для текстилю, продуктів харчування, іграшок, сувенірів і т.д.);

– маркетингових частинок (каталоги, буклети, календарі тощо);

– елементів брендування (етикетки, бірки, обичайки і т.д.).

Також незмінним трендом і в 2018 році буде відмова від поліетилену/пластику і перехід на екологічно безпечні матеріали. Ця тенденція торкнеться такої поліграфічної продукції: пакети, упаковка, частково POS-матеріали.

 

3. Ефекти

Будь-яку поліграфічну продукцію можна перетворити на витвір мистецтва за допомогою всіляких видів постоброблення (докладніше про види постоброблення тут: «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу»).

Який вид вибрати, часто залежить від результату, який замовник хоче отримати від поліграфічної продукції: висока зносостійкість, виділення важливих елементів, WOW-ефект і т.д.

Радує, що в 2018 році модним буде багатофункціональний і в той же час простий вид постоброблення поліграфічної продукції – матова ламінація.

Альтернативою матовый ламінації в 2018 році буде друк на матовому папері.

Подібний ефект матової (яка не переливається) поверхні додасть поліграфічній продукції простоти, але в той же час вишуканості.

Ще одним трендом 2018 року в сфері поліграфії стане ефект «металізації». Подібна тенденція вже спостерігається в світі моди на одяг/взуття. Але ми сміливо стверджуємо, що подібного ефекту можна домогтися і на друкованої продукції. Як то кажуть «Багато блиску не буває», а якщо це стосується виділення важливих елементів на поліграфічный продукції (назва компанії, логотип) або ж залучення уваги до потрібних деталей (символ бренду, невеличке зображення), то використання такого тренду 2018 року допоможе вам виділитися серед конкурентів, бути модними і креативними.

В даному випадку головне – правильно підібрати матеріал і розробити хороший дизайн.

 

4. Дизайн

Хороший дизайн на 75% гарантує отримання хорошої, якісної, корисної поліграфічної продукції. Саме тому дуже важливо добре попрацювати на старті, аби на фініші отримати відмінний результат.

Що стосується прогнозу на модні тенденції в сфері дизайну поліграфічної продукції в 2018 році, то сміливо можна стверджувати, що в моді буде:

1) Простота, лаконічність

Не потрібно вимальовувати якісь незвичайні фонові зображення, придумувати неймовірні асоціативні ряди, видавати карколомні комбінації… Досить буде на непомітному фоні розмістити тільки важливу інформацію і, якщо це доречно, лаконічне зображення. Будь-яку, навіть найяскравішу, найвеселішу компанію/послугу/продукцію можна правильно і красиво піднести в стриманому дизайні.

2) Натуральність

У 2018 році нас продовжуватимуть радувати не тільки натуральні матеріали, а й дизайн, що базується на принципі «натуральності». Це означає, що при розробленні дизайну поліграфічної продукції, сміливо можна використовувати текстури, що повторюють натуральні, природні матеріали: дерево, камінь, шкіра.

Використання таких невеликих хитрощів попередить перевантаження дизайну зайвими елементами, кольорами, котрі можуть відволікати увагу від важливіших елементів поліграфічної продукції.

—–

З усього вищевикладеного можна сміливо зробити висновок, що 2018-й буде роком контрастів. У прийдешньому році пліч-о-пліч будуть використовуватися абсолютно полярні тренди: ніжні, спокійні кольори будуть межувати з яскравими і кричущими, простота і лаконічність з екстравагантністю та лоском…

У будь-якому випадку кожна людина зможе знайти щось модне, а головне до душі.

Тому, вибирайте вподобаний тренд і сміливо впроваджуйте. А Кременчуцька міська друкарня з радістю в цьому вам допоможе.

Замовте все необхідне  телефоном (050) 308 32 03, (067) 627 69 12 або ж за адресою м. Кременчук, вул. Перемоги, 34

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!