РУ УКР

Візитка – рекламна чи ділова поліграфія?

Як думаєте, ви використовуєте весь спектр рекламної друкованої продукції? Чи може ви вважаєте, що для вас або вашої компанії не підходить жоден з варіантів маркетингової поліграфії?

А як на рахунок вашої візитної картки?

Ви можете впевнено стверджувати, що ваша візитка рекламує вас або вашу компанію? Так-так саме рекламує. Не розповідає, не знайомить з вами, а саме рекламує, просуває, допомагає розвивати бренд?

Якщо ні, тоді давайте розбиратися.

І далі мова піде про те, якою має бути правильна візитка, щоб її можна було вважати не менш потужною силою, ніж будь-яка інша реклама.

Інформація для візитки є головною складовою. Тож вибираючи яку саме інформацію розміщувати і як її підносити, важливо врахувати масу нюансів:

Вся інформація виключно важлива і потрібна. Не варто лити воду, розповідати про всі ваші переваги, описувати всі товари/послуги і т.д. Розмістіть на візитці тільки ту інформацію, яка буде корисною людині: чим ви займаєтеся, як з вами зв’язатися, де знайти більш докладну інформацію про вас і ваші товари/послуги.

Дотримуватися принципу – всього повинно бути в міру. Не можна, розміщуючи інформацію на візитці, вдаватися в крайнощі: описувати всю вашу історію і заслуги суцільним текстом або ж написати лише ім’я і телефон (щоб людина, яка отримала таку картку, через пару місяців не згадала, хто ви і чим займаєтеся).

Підвищіть значимість вашої візитки за допомогою додаткової інформації, яка стане людині в нагоді, і вона завжди буде тримати її під рукою і не викине. Наприклад, лікар стоматолог може розмістити на своїй візитці графік роботи і т.д.

Вся необхідна контактна інформація. Людина, яка захоче з вами зв’язатися або дізнатися про вас більше, повинна швидко і без проблем отримати всю необхідну контактну інформацію. Більше того, краще щоб у неї була можливість вибрати найбільш зручний спосіб зв’язатися з вами. Тож розмістити на візитці потрібно наступну контактну інформацію: ім’я та прізвище/назва і профіль компанії, номер телефону, е-mail адресу, адресу сайту в інтернеті і профілю в соціальних мережах, фактичну адресу. Але знову-таки, повертаючись до правила – не перевантажувати візитну картку зайвою інформацією, можна вибрати лише найважливіші та найефективніші у вашій сфері канали комунікації.

Погодьтеся, по суті, візитка – це обличчя компанії, людини або бренду. І саме тому вона не може бути просто інформативним шматочком паперу. Правильна візитка повинна мати сенс, розповідати історію, бути невід’ємною частиною бренду.

Людина, взявши вашу візитку в руки, повинна відразу розуміти хто ви, чим ви займаєтеся і чим їй можете бути корисними. А красиві вензелі та завитки, які не мають жодного сенсу і розміщені на візитці тільки тому, що «так красиво», ніколи не дадуть уявлення про вас.

Тобто, ваша візитка повинна бути цілим всесвітом, зрозумілою, лаконічною, а вся інформація або зображення, що на ній розміщуються, доречними.

Безумовно, в будь-якій ніші є свої рамки і усталені традиції. І тому в таких нішах часто візитки бувають схожі: загальною стилістикою, кольоровою гамою, формою надання інформації і т.д.

Наприклад, представники будівельного бізнесу віддадуть перевагу стриманому стилю, який демонструє надійність, а відповідно спокійні і глибокі кольори. На відміну від організаторів свят, які віддадуть перевагу яскравим кольорам і неймовірним зображенням.

І для того, аби виділитися з маси конкурентів в очах потенційного споживача, необхідно додати візитці індивідуальності, незвичайних підходів і нестандартних рішень.

Найбільш популярною і звичною формою візитки є прямокутник. Але як було описано вище, кожному успішному бізнесу потрібно виділятися у висококонкурентному середовищі, в тому числі за допомогою візитних карток нестандартної форми.

Так, наприклад, ви можете замовити візитки у формі кола, ялинки, будиночка, товару, який продаєте, або ще чогось, що видасть ваша фантазія. Головне, щоб це було доречно у вашій сфері діяльності.

Такі візитки гарантовано виділять вас серед конкурентів, запам’ятаються потенційним клієнтам, які обов’язково згадають про вас, коли їм знадобляться ваші послуги.

Середнім варіантом між стандартними прямокутними і незвичайної форми візитками, є прямокутні візитні картки із закругленими кутами.

Для виготовлення візиток можна використовувати найрізноманітніші матеріали. І вибір матеріалу може залежати від безлічі факторів. Так, наприклад:

– якщо вам потрібно за допомогою візитних карток домогтися WOW-ефекту, продемонструвати високий статус компанії або попрацювати в преміум сегменті, то підійдуть такі варіанти матеріалів, як: дизайнерський картон, пластик.

– якщо вам потрібні візитки якісні, але без зайвих наворотів, ідеальним матеріалом для виробництва буде крейдяний папір від 200 г/м.

Більш докладно про види, особливості та властивості паперу/картону можна ознайомитися в публікаціях: «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу», «Який картон вам підійде. Думка фахівців друкарні».

Для того аби зробити візитну картку більш незвичайною, нестандартною, креативною, крім вибору правильного матеріалу, можна використовувати один з безлічі видів постоброблення.

Так, наприклад, для додання поверхні візитки красивого блиску або матового ефекту, а також для підвищення її зносостійкості, варто розглянути такі види постоброблення, як лакування (матове, глянцеве) і ламінація, більш докладно про які можна ознайомитися в публікації «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу».

Для створення WOW-ефекту від візитної картки можна використовувати такі види постоброблення, як вибіркове лакування, тиснення, термографія більш докладно про які можна ознайомитися в публікації «Як отримати якісну друковану продукцію, яка гарантовано приверне увагу. Частина 2».

Якими б якісними, красивими і незвичайними не були візитні картки, якщо вони будуть лежати в шухляді столу або в кишені піджака без діла – користі від них не буде.

Візитки повинні працювати на вас, рекламувати ваш бренд. Тому мало, щоб вони завжди були у вас під рукою. Важливо, не замислюючись про те давати візитку людині чи ні, ділитися своїми контактами.

З усього вищевикладеного можна зробити висновок, що візитка – це одночасно і ділова і рекламна поліграфічна продукція. І якщо правильно підійти до розроблення її дизайну, вибору форми, матеріалу, варіантів постоброблення, вона стане відмінним помічником у розвитку вашого бізнесу.

Саме тому, сподіваємося, що ви дізналися багато корисної інформації про візитні картки.

Ми ж завжди будемо раді вам допомогти в розробленні дизайну і виготовленні візиток. Замовити візитки або отримати більш детальну консультацію у Кременчуцькій міській друкарні можна за адресою: м Кременчук, вул. Перемоги, 34 або ж телефоном (050) 308 32 03, (067) 627 69 12.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!