РУ УКР

Навіщо сучасному бізнесу потрібні брендовані конверти

Для чого сучасній компанії брендувати всю внутрішню канцелярію? Навіщо переплачувати гроші за розміщення логотипу на папці або бланку? Хто сказав, що це якось може вплинути на успіх в бізнесі?

І ще багато питань виникає, коли мова йде про корпоративну поліграфічну продукцію. І на деякі з них ми давали відповіді в попередніх публікаціях:

«Як ділова поліграфія може просувати бренд. ФІРМОВІ БЛАНКИ»;

«Чому ФІРМОВІ ПАПКИ просто необхідні для просування бренду»;

«Чому ЩОДЕННИК став Must Have сучасних модників».

У даній же статті поговоримо про такий вид поліграфічної продукції, як конверти: їх види, особливості, переваги; з’ясуємо, чи потрібно їх брендувати і як вони можуть допомогти в питанні розвитку компанії.

І почнемо з визначення поняття «конверт».

Конверт – це прямокутний пакет з паперу або картону, який закривається клапаном і служить для зберігання і поштової пересилки листів, документів, вітальних листівок і т.д.

 

Брендовані конверти

Не дивлячись на те, що в сучасному світі листування часто ведеться по електронній пошті, воно не може повністю витіснити фізичну відправку паперових листів, особливо якщо це стосується бізнесу. Адже є перелік документів, які неможливо відправити по e-mail.

Саме тому варто подумати про розроблення і друк фірмових конвертів. Тим паче, що вони мають ряд додаткових переваг:

1. Підвищення впізнаваності бренду – як і будь-яка інша брендована продукція, фірмові конверти, потрапляючи в руки партнерів або потенційних клієнтів, забезпечують звикання до елементів корпоративного стилю вашої компанії (логотип, місія, кольори), завдяки чому зростає впізнаваність вашого бренду і рівень лояльності до нього.

2. Ексклюзивність – якщо ваш конверт вигідно вирізняється на тлі інших звичайних листів і привертає увагу своєю індивідуальністю – це підвищує шанси, що і вмісту конверта буде приділена належна увага.

3. Економія часу – надрукувавши на конверті, крім елементів корпоративного стилю ще й ваші поштові дані (заповнене поле адресант), ви значно заощадите час на оформлення відправки.

4. Підвищення довіри – компанія, яка хоче сформувати про себе враження як про стабільну, надійну, серйозну організацію, повинна мати фірмові конверти. Адже для залучення нових і утримання існуючих клієнтів важлива кожна дрібниця щодо корпоративної культури компанії.

 

Дизайн фірмових конвертів

Безумовно, приймаючи рішення про додаткову статтю витрат на корпоративну поліграфічну продукцію, кожен керівник хоче отримати максимум вигоди від подібного вкладення. Тому приємним бонусом для них стане те, що крім своїх основних функцій, корпоративні конверти можуть слугувати рекламою для компанії, виділяти її серед конкурентів, привертати до неї увагу.

І для того, аби фірмові конверти виконували вищеописані функції, дизайнеру, який їх розробляє, необхідно врахувати масу маркетингових нюансів:

1. Яскравий аксесуар. Для того аби конверт привертав увагу і впадав в очі одержувачам, його дизайн повинен бути яскравим та незвичайним.

2. Елемент корпоративного стилю. Важливо пам’ятати, що конверт – це додатковий носій корпоративного стилю компанії, і саме тому при розробленні його дизайну варто використовувати ці елементи (фірмові кольори, логотип і т.д.).

3. Маркетингова частка. За допомогою правильного дизайну і підбору інформації для конверта можна не просто звернути увагу одержувача на вміст конверта, але і на компанію в цілому.

4. Обличчя компанії. Так як часто брендований конверт – це те, що в першу чергу побачить ваш партнер або клієнт, він автоматично стає візитною карткою, обличчям вашої компанії. Тому брендовані конверти повинні виглядати солідно, бути інформативними і лаконічними.

Важливо також розуміти, що дизайн конверта повинен бути розроблений не тільки в загальній стилістиці компанії, але і з урахуванням профілю її діяльності. Так, наприклад, корпоративний конверт будівельної компанії повинен відрізнятися за кольоровою гамою і зображеннями від конверта компанії організатора дитячих свят.

 

Види фірмових конвертів

Найбільш поширеною градацією для конвертів є поділ їх за форматами (розмірами).

Найбільш поширеними форматами конвертів є:

– Е65 (євроконверт, розмір 220х110 мм, підходить для аркуша А4 складеного втричі);

– С6 (розмір 162х114 мм, підходить для аркуша формату А6 або A4, складеного вчетверо);

– С5 (розмір 229х162 мм, підходить для аркуша формату А5 або A4, складеного навпіл);

– С4 (розмір 324х229 мм, підходить для аркуша формату А4).

 

Матеріали для фірмових конвертів

Залежно від виду, призначення і ваших уподобань, матеріал для виготовлення фірмових конвертів може сильно різнитися.

Найбільш поширеним і звичним варіантом матеріалу для виготовлення корпоративних конвертів є офсетний папір щільністю від 80 г/м.

Якщо ж ви хочете отримати більш насичені кольори і глянцеву поверхню конвертів, вам підійде крейдяний папір щільністю від 90 г/м.

В окремих випадках (якщо це дозволяє корпоративний стиль компанії) для додання конвертам стильності, незвичності, можна використовувати крафт-папір щільністю від 80 г/м.

Для конвертів, котрі повинні надійно захищати вміст, бути міцними і не деформуватися, можна використовувати картон, щільністю від 250 г/м.

Більш детально з властивостями паперу/картону можна ознайомитися в публікаціях «Як підібрати необхідний папір для друкованої продукції. 5 порад для вашого бізнесу», «Який картон вам підійде. Думка фахівців друкарні».

 

Підводячи підсумки всього вищесказаного, хотілося б відзначити, що позитивний імідж компанії формується за допомогою величезної кількості деталей. Тому важливо відповідально підходити до розроблення та виготовлення всіх елементів корпоративного стилю, включаючи брендовані конверти, які часто є обличчям компанії і свідчать про її високий статус.

Саме тому, сподіваємося, ви знайшли багато корисної інформації про те, навіщо потрібні, якими мають бути фірмові конверти і що необхідно врахувати при розробленні їх дизайну і виробництві.

Ми ж завжди будемо раді вам допомогти в розробленні дизайну і виготовленні корпоративних конвертів.

Зв’язатися з нами, замовити фірмові конверти або отримати більш детальну консультацію у Кременчуцькій міській друкарні можна будь-яким зручним для вас способом за адресою: м. Кременчук, вул. Перемоги, 34, телефоном (050) 308 32 03, (067) 627 69 12 або надіславши запит на електронну пошту zbut@promo.kremdruk.com.ua.

—–

ВАЖЛИВО! Дана інформація є власністю ТОВ «Кременчуцька міська друкарня». Будь-яке використання матеріалів можливе лише з дозволу адміністрації (info@promo.kremdruk.com.ua) і за умови посилання на оригінал.

Ми чекаємо на Ваші відгуки, пропозиції та замовлення.
Звертайтесь

!