РУ УКР

Настільний календар

РЕКЛАМА КОМПАНІЇ НА РОБОЧОМУ СТОЛІ ПАРТНЕРА/КЛІЄНТА. ПЕРЕВАГОЮ НАСТІЛЬНОГО КАЛЕНДАРЯ Є ТЕ, ЩО ЦЕ РЕАЛЬНО КОРИСНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЯК ДЛЯ КОРИСТУВАЧА, ТАК І ДЛЯ КОМПАНІЇ, ЯКА ХОЧЕ ПРО СЕБЕ ЗАЯВИТИ.

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Види: календар-будиночок, календар-будиночок перекидний, календар-рамка
Матеріали:
основа: крейдований папір, картон від 250 г/м
перекидні листи: крейдований папір від 90 г/м, крафт-папір від 70 г/м
Розмір:
– календар-будиночок: 210×110 мм, індивідуальний
– календар-будиночок перекидний А6 (148×105 мм), А5 (210×148 мм), євро (210×100 мм) індивідуальний;
– календар-рамка: 120×180 мм, індивідуальний
Кольоровість: від 1+0 (друк одним кольором з одного боку) до 4+4 (повноколірний друк з двох сторін)
Варіанти друку: CMYK, Pantone
Мінімальний тираж: 100 шт.
Додатково: суцільне і гібридне лакування, матова й глянцева ламінація
Доставка: вся Україна

Що важливо врахувати, замовляючи розроблення і друк настільних календарів:
1. Конструктив – можна виділити такі види настільних календарів:
календар-будиночок представляє собою щільний друкований аркуш, який при складуванні утворює конструкцію, схожу на дах будинку. Найчастіше на двох сторонах календаря-будиночка розміщують календарну сітку по 6 місяців на кожній і зображення;
календар-будиночок перекидний складається з основи-будиночка і прикріплених до неї за допомогою пружини перекидних листів, на кожному з яких розміщена календарна сітка на один місяць і зображення;
календар-рамка – за конструкцією нагадує календар-будиночок, але передбачає наявність спеціальних отворів, котрі дають можливість користувачеві роздрукувати і розмістити на ньому вподобане зображення.
2. Інформація – для виконання календарем своїх маркетингових функцій на ньому обов’язково треба розмістити всі контактні дані й елементи корпоративного стилю компанії, а також можна додати рекламні тексти або зображення з продукцією компанії.