РУ УКР

Флаєр

- дієвий рекламний інструмент, який не вимагає значних витрат.

Призначений флаєр для привернення уваги читача до рекламної інформації або донесення посилу до широкого кола людей. Найчастіше використовується як роздатковий матеріал з метою оповіщення про акції, заходи, характеристики і види продукції.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Матеріали: крейдований папір від 90 г/м, офсетний папір від 80 г/м, картон від 250 г/м
Розмір: Євро (99×210 мм), А7 (74×105 мм), А6 (105×148 мм), А5 (148×210 мм), А4 (210×297мм), індивідуальний
Кольоровість: від 1+0 (друк одним кольором з одного боку) до 4+4 (повноколірний друк з двох сторін)
Варіанти друку: CMYK, Pantone
Мінімальний тираж: 1000 шт.
Додатково: УФ і гібридне лакування, глянцева і матова ламінація
Доставка: вся Україна

Що важливо врахувати, замовляючи розроблення і друк флаєрів:

1. Заголовок – для того, аби людина захотіла ознайомитися з текстом флаєра, її повинен зацікавити заголовок. Невиразний заголовок може перекреслити навіть найвигіднішу пропозицію, зазначену в флаєрі.
2. Інформація – одержувачу флаєра з першого погляду повинно бути зрозуміло, що дасть йому цей флаєр: важливе повідомлення, цікаву пропозицію, знижку і де про це можна знайти детальну інформацію: сайт, адреса, телефон, пошта.
3. Корисність – крім користі від пропозиції, зазначеної у флаєрі, необхідно щоб одержувачу був корисним сам флаєр. Можна розмістити на ньому важливі поради по догляду або вибору товару з безлічі аналогів.




Навіщо потрібні флаєри

Сьогодні флаєр – це дієвий інструмент реклами, який покликаний привертати увагу потенційного покупця вигідними умовами або цінами, закликати його купити товар. Також він може сповіщати людей про відкриття нового закладу, початку виставки або майбутній концерт. Даний вид поліграфічної продукції може стимулювати постійних клієнтів продовжувати користуватися вашою продукцією в разі їх роздачі при купівлі. А також він може залучити нових покупців (відвідувачів, замовників), які отримали листівку на вулиці або в торговому центрі.

Дизайн і виготовлення

Розробляючи макет флаєра, слід пам’ятати про дві складові: текст і дизайн. Вся інформація повинна бути корисною одержувачу і максимально повною (наскільки дозволить розмір друкованої продукції). Що стосується дизайну, він повинен бути яскравим, незвичайним, привертати увагу. Тобто таким, аби одержувач не викинув його відразу в урну. Якщо у вас немає готового макета, послугу з його розроблення вам нададуть дизайнери друкарні. Для виробництва даного виду поліграфічної продукції можна використовувати крейдований, офсетний папір або картон. Аби збільшити його зносостійкість, застосовують лакування або ламінування. Для оформлення більш цікавого виду підійде вибіркове лакування.

Вартість

Ціна індивідуального друку поліграфічної продукції залежить від безлічі факторів: починаючи наявністю готового макета, закінчуючи особливим форматом або видами постоброблення. Вартість одиниці залежить від таких параметрів: матеріал, формат, вид постоброблення, тираж. Для уточнення питань щодо термінів виготовлення, послуг розроблення макета, прорахунку ціни, оформлення заявки звертайтеся телефоном чи електронною поштою або за допомогою форми вище.

Чому варто замовити в Кременчуцькій міській друкарні:

  • зручна доставка по Кременчуку і всій Українй;
  • можна замовити послуги з розроблення дизайну, вичитування, корегування тексту у фахівців друкарні;
  • всю необхідну рекламну поліграфічну продукцію (буклети, плакати, каталоги) можна купити в одному місці;
  • власне виробництво повного циклу: від створення макета до доставки готового виробу.